sister wanted Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hvordan går det med deg? Har den rare mensen stoppet? For mitt vedkommende har jeg ikke peiling hva det var. Har nok mest sannsynlig ikke vært noe, og da venter jeg jo fortsatt på TR etter MA/utskrapingen. Glemte si jeg også fikk Cytox (er det det det heter?) som ikke hadde noen virkning på meg, dermed utskraping. Har testet med cb eggløsningstester, og i dag eggløsningstester fra billigtester som ikke gir utslag. Hadde et ørlite håp om at jeg var gravid igjen, men da hadde nok disse slått ut på graviditetshormoner. Blir nok ikke lett det her, er noen år eldre enn deg også... Men ble jo gravid sist, selv om det ikke gikk bra. Så håpet er der jo. Håper det snart går våres vei, så vi kan flytte tilbake til 1. trimester. ) Nei, nå må jeg komme meg ut av nettet. Masse forsømt husarbeid som venter. Ha en fin dag!
-68mamma Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Heia ! Beklager at jeg ikke har sett innlegget ditt før nå :-) Ja, her er jeg ferdig med hvadetnåvar... Det ble totalt 3 truseinnlegg med litt brun utflod/slim - kom aldri noe mer, ikke noe blod, ikke noe vondt. Har fortsatt samme mensmurring som jeg hadde før dette begynte og puppene er like ømme som for en uke siden. Men det er bare å innse at det ikke er noen spire der, har testet idag - 12 dager siden siste positive ELtest og like lenge siden vi sist hadde sex - og den var jo kritthvit. Så da kan det jo ikke være noe på gang ?! (javel, jeg kommer til å ta EN test til i slutten av neste uke - men jeg lover at når den også ender opp likblek, da skal jeg ikke teste mere !) Hvordan gikk det med deg, blødde du bare en dag ? Og nå har alt stoppet ? Når hadde du EL og kan det være noe der ?
sister wanted Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2010 Jeg "blødde" 3 dager, men kun en liten stripe hver av dagene. Har ikke peiling på om jeg har hatt EL da jeg ikke har testet. SA begynte 24.12. Men måtte på sykehus, først medisinsk forsøk før det endte med utskraping 30.12. De sa etterpå at de kallte dette en missed abortion. "Mensen" startet 21 dager etter utskrapingen. Har ikke tatt grav. test, men startet med eggløsningstester på da 8 etter den rare mensen. Får O hele tiden, men da altså på morgenurin. Har problemer med å holde meg 4 timer, derfor tester jeg på morgenen.... Må t.o.m. opp på natten og tisse. Detter er fortsatt likt som da jeg var gravid. Til vanlig våkner jeg ikke av å måtte tisse, men gjør det nå...
-68mamma Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Da burde du jo helt klart ta en grav-test !?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå