Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på graviditet fødsel og hvor mange barn du ser på meg pluss at det hadde vært spennende å høre om du ser noe ang jobbsituasjonen min.

Jeg er født 170374

Klem fra

Krin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Får opp at du har en jobb du synes er litt kjedelig nå og at du ikke helt får brukt det du kan. Får opp et kontor og at du sitter mye i ro i jobben din.

Jeg får også opp litt uenigheter med sjefen din eller noen andre på jobben. Jeg tror du er uenig i mye som blir gjort på jobben. Jeg tror ikke du sier så mye imot og at du må bite deg i mye. Kan hende du ikke helt blir godtatt på jobben som den du er eller føler deg lite verdsatt/hørt. Dette blir slitsomt i lengden og du drømmer om ny jobb.

Jeg ser for meg at du ser etter ledige jobber på nett omtrent daglig på jobb. Sånn litt i smug for at de andre ikke skal se noe.

Jeg ser en ny jobb til deg etter hvert. Jeg tror du får den i løpet av høsten. August blir en god mnd for deg ift jobb. Jeg tror du får en jobb med mer utfordringer og bedre arbeidsforhold da! Jeg tror du får denne jobben gjennom en bekjent. Jeg får opp noe i forhold til Danmark (men at du fortsetter å jobbe i Norge). Kanskje et dansk firma eller en dansk sjef?

Jeg får ikke opp graviditet med det første på deg. Jeg tror ikke det blir noe før nov/des 2010. Muligens feb 2011.

Har du en sønn fra før av? Får opp at du får ei jente og en gutt til.

Jeg får opp mye spenninger i øverste delen av ryggen og nakken. Jeg får opp at dette kommer mye av jobben din, men jeg får også opp at du kanskje bør sjekke synet ditt. (kanskje du trenger en databrille el.l).

Jeg får opp noe ganske nytt i forhold til kjærlighet. Har du nettopp blitt samboer? Mannen jeg ser som blir far til dine fremtidige barn, er en veldig god person for deg. Jeg får ham opp som ganske høy, slank og med mørk blondt hår. Jeg tror han har noe med biler å gjøre. Jeg får også opp en liten, hvit/lys hund ved siden av ham.

Er dette noe du kjenner igjen? (Eller er jeg helt på jordet nå...?) :)

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Tusen takk for at du så på meg.

Jeg jobber ikke på kontor men i helsevesenet, er ikke det jeg er utdannet til men trives så godt der at jeg faktisk håper jeg skal få mere faststilling. Jobber 30-50% der men bare en helg i mnd er fast pluss at jeg er selvstendignæringsdrivende. Det jeg ønsker er å få 50 % fast slik at jeg har mere oversikt over vakter og kan planlegge litt mere. Konflikter kjenner jeg ikke igjen. Har ikke ønske om å finne meg ny jobb=)))

Jeg har en datter fra før......

Jeg bruker briller og har nettopp fått nye glass i de så tror nok de skal være riktig for meg.

Det du kjenner ang forelskelse stemmer men det er til en mann som jeg har vært sammen med i 12 år og gift i 8 år. Utseende stemmer veldig godt men han jobber ikke med biler og har ikke hund.

Så desverre var det ikke mye som stemte men alikevel tusen takk for at du tok deg så grundig tid til å se på meg=))))

Er det noe du lurer på?

Varm klem

Skrevet

hehe :) Her var det faktisk fullstendig helbom!! Var minimalt som stemte...

Skrevet

He he sånnt skjer.......det går bra =)))

Skrevet

Får opp at du er veldig dyktig i jobben din. Og jeg tror du kommer til å få tilbud om mer fast der du er. Jeg tror dette kommer i løpet av våren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...