Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Vet ikkje om eg kan kalle det et problem, men samboeren min vil ikkje ha sex. Eg er 29 + 6 uker på vei. Har hatt sex kanskje 5 ganger i løpet av de 3 siste mnd. Tenker at det kan vær fordi eg er gravid og svær, men vi hadde sex sist eg var gravid. Denne gangen venter vi en jente. Kan det vær han ikkje vil pga at det er datteren hans som ligger inni der? Prøver å kle meg litt sexy (så mye som det er mulig i min tilstand ), men heller dette hjelper ikkje. Når eg prøver meg sier han at han ikkje gidder. Hva kan eg gjør for å få an til å ville mer? Skal eg bare late som det ikkje bryr meg å vente til han tar initiativ? Håper på råd!
dollyXxX Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Stakkars deg, dette hørtes ikke morsomt ut. Det beste du kan gjøre er å prate med han. Snakk med han å fortell hvordan det føles for deg at han "ikke har lyst" på deg, for det er kanskje slik d føles ut? Si at du har lyst på sex, og at du savner intim kontakt med han. Spør om det plager han at det er ei lita jente inni magen, om d er d som er problemet eller om det er noe annet. Først og fremst må dere finne ut hva som hindrer han i å ha sex med dg, deretter finne ut hva dere kan gjøre med det. Ikke lat som d ikke bryr deg. Det kan i verste fall føre til at du blir enda mer fortvilet og frustrert når det viser seg at han kanskje ikke tar initativ i d hele tatt! Håper d ordner seg for dere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå