Gå til innhold

Blir lite imponert over fotoknudsen altså!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte ett lerret den 10 Januar. Står at det skal ta 4-8 dager under levering. På 9 dagen sendte jeg en mail og klagde. Da fikk jeg til svar; Vi er dessverre noe forsinket og det kan da noen dager til før du får det. Og det er 7 dager siden... "Noe" forsinket var vell en smule underdrevet og når ble noen dager ekstra en hel uke... Så det er snart 3 uker siden jeg sendte inn en bestilling!!

Også har jeg bursdag i helgen og hadde en plan om at det bildet skulle være på veggen til ikveld for da kommer venninner på besøk. Da skulle stua være komplett. Nå er det en tom vegg og det irriterer meg!!! :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterende! JapanPhoto er veldig raske på levering, prøv kanskje de neste gang:)

Skrevet

Ville bedt om avslag i prisen når de bruker så lang tid på å levere.

De klarer jo ikke å holde det de lover, og det burde degi deg reduksjon i prisen for.

Skrevet

Hehe, jeg har opplevd det samme med Japanphoto.Skal aldri mere bruke dem.

bestilte julekort 18 november i fjor og de har ennå ikke kommet. Har sendt flere mail, prøvd å ringe flere ganger uten å få et skikkelig svar.

Eurofoto er det som funker her i gården!

Skrevet

Jeg bruker Allfoto. Har aldri hatt noen problemer med de, og de har ekstremt god service:-)

Prøv de neste gang dere;-)

Skrevet

Har brukt Eurofoto i flere år nå, aldri opplevd at de er treg på levering. Så kanskje du skulle prøve de neste gang?

Skrevet

Ikke at det hjelper deg noe nå da, men... Jeg er også bare fornøyd med Eurofoto. Selv midt i julerushet var de kjempe raske!

Skrevet

Brukte fotoknudsen helt tilfeldig denne gangen, har brukt Nfoto i over 1 år og vært veldig fornøyd med de. Igårkveld oppdaterte de status og skulle sende bilde... Akkurat 3 uker etter jeg sendte inn bestilling! Skulle absolutt ha hatt prisavslag, men siden jeg allerede har betalt kommer jeg vell ikke langt med det :(

Julekort som enda ikke har kommet, det tar jo kaka da! Ikke mye seriøse da!

Nei, blir ikke bestilling på fotoknudsen mer for min del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...