Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Helt fra han var nyfødt har han ikke "slappet av". Nå er han straks 4 måneder. Når jeg holder han i fanget er alle muskler spent. Han er brystvegrer og ammingen er tung. Mens han drikke kan han ligge å klype hard med andre hånden. Veiver og kaver. Han har også litt krevende ellers. Liker ikke å ligge lenge aleine. Vil helst bli holdt eller rettere sagt stå. Men kan smile mye og være i godt humør. Var til kiropraktor. Fant litt låsning i nakken. Tok 3 behandlinger. Men ikke noe forskjell. Han er også blitt en storgulper. Misunner de som har rolige babyer som ligger fornøyd i fanget.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Ett tips: prøv manuellterapaut også. Min fant flere ting som min kiropraktor hadde oversett/glemt. Helt nytt barn en dag etter vi hadde vært manuellterapeut.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Og de skal ikke være anspent. Noen barn gulper mye, og de kan faktisk begynne å gulpe mer, etter at de har blitt "løst opp".
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Oppsøkte dere privat eller gjennom helsestasjon?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Jeg gikk via hs, til fysio som igjen henviste til manuellterapeut. Så babyen min var over 6 mnd når hun fikk behandling av manuellterapeuten. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ringt direkte til en manuellterapeut, og forklart situasjonen din, så kan du få time med en gang, og slipper å vente så lenge.
Gjest ->>- Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Jeg synes ikke det du beskriver høres spesielt unormalt ut for en fire måneder gammel baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå