Gå til innhold

Fader, der ble jeg lurt av Sandvik igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater telefonselgere, og pleier vanligvis bare si neitakk før de får sagt hva de vil. Men Sandvik har noen som prater veldig fort!

Denne gang lurte de meg til å motta en "gave" for en verdi på 600,-, jeg skal bare betale 79,- i frakt og ekspedisjon. Det er ingen bindingstid eller kjøpeplikt, men jeg må avbestille eller avslutte abonnentet når jeg har fått gaven, ellers kommer det flere pakker dalende i postkassa.

Jeg er IKKE flink til avbestille! Ender vel med hele serien i posten. Til blodpris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lettere å avlyse på e-post har jeg lært:) Jeg er også en sånn som tenker "nei" og sier "ja" til sånt.... :) Send en e-post hvor du kort skriver at du har ombestemt deg og ikke vil ha abbonement eller "gave",uten å forklare deg.

Skrevet

Ja, om jeg husker det skal jeg absolutt gjøre det=)

Skrevet

Det finnes 14 dager angrerett da

Skrevet

Du visste vel hva du sa ja til? Kan ikke akkurat kalle deg lurt, da...Du er kanskje lett å overtale, men lurt ble du ikke...

Skrevet

"Om jeg husker det"!?

Er det en stor sak for deg så husker du det jo!

Ikke synn i deg om du tar så lett på det.Og som nevnt av en anonym til her,du ble ikke lurt.

Er de kjapp å snakke?LEGG PÅ DA!!

Skrevet

Jeg føler meg alltid litt pressa til å si ja jeg....så skjønner tankegangen din HI!

Skrevet

Du kan angre, det er din rett som forbruker (og dessuten er du kvinne, vi kan ombestemme oss om og om igjen vi).

Skrevet

De ringte meg også i dag. Jeg sa nei takk, jeg vet hva det fører til. Hva mente jeg med det? spurte hun dama temmelig frekt. Jeg svarte at jeg ikke var interessert. Hvorfor det? NEI TAKK. Også la jeg på. Veldig stolt av meg selv, for vanligvis ender jeg opp med alt mulig rart og jeg har nettopp sagt opp det forrige abonnementet hos Sandvik.

*klappe meg selv på skuldra*

Skrevet

Å herlighet for noen sure svar da! Har dere prøvd å smile litt i dag?

Jeg vet jo selvsagt at jeg er lett og overtale, er derfor jeg vanligvis legger på. Og jeg vet at jeg ikke ble lurt, jeg er bare lettlurt!

Og ja, er er utrolig dårlig til å huske å avbestille. Var med i bokklubb i årevis og fikk masse dårlige bøker. VitaePro har jeg en haug av, samme med CLA... Helt og holdent min egen feil, jeg vet det også.

Poenget med innlegget var å fortelle i en konverserende tone at jeg kommer til å ende opp med noe jeg ikke trenger eller har lyst på. Igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...