Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg er nå halvveis i svangerskapet og sexlysten begynner helt klart å komme tilbake etter en liten down-periode! Har lyst på sex hver dag, og når vi ikke har det drømmer jeg de merkeligste sexdrømmer, ender opp på denne linken mens jeg er på jobb osv. Det er deilig og morsomt med sex, men det er jo nesten litt slitsomt også når man føler at det er det "eneste" en har i hodet om dagen! Jeg vet fra forrige svangerskap og barselperiode at man bare må benytte seg av situsjonen, for det kommer jo en tide etterpå hvorman mister lysten og ikke orker eller kan, men det får jo være grenser. I tillegg har jeg lyst til å prøve analsex, som ejg egentlig alltid har vært litt redd for/skeptisk til, men hvordan begynner men med det første gangen?? Mannen min har egentlig aldri vist noen spess interesse for det han heller, men tror nok jeg får ahn med meg dersom jeg bare visste hvordan begynne...noen tips??
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Det siste lurer jeg også på... Noen som vil svare?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Ta det rolig i starten, du kan jo vise vei med hånden første gang? Hvis du synd det er rart å si det høyt.. Be ham smøre deg med olje eller glidemiddel, for så å styre fingeren hans inn først? Mmmm.. Og så kan penis rolig gli inn... Og etterhvert er det kjempedeilig når han dunker den hardt og fort inn også!
dollyXxX Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Angående analsex: For det første; bruk rikelig med glidemiddel, ikke bare første gangen, men hver eneste gang, for å unngå smerte, rifter osv. For det andre; husk å "tøm" deg! Hvis du føler at hullet ikke er helt klart for penetrering; la vær! Sørg for å ikke være oppblåst. Og iallefall ikke ha løs mage. Det kan føre til ekle uhell.. For det tredje: Bruk fingrer eller dildo for å utvide før penis trenger inn. Dette bør du i første omgang gjøre selv for å føle hvordan det kjennes ut med noe oppi der, hvis du aldri har gjort d før. Deretter kan mannen din prøve seg med fingrer og diverse, også sier du ifra til han hvordan du liker det, ikke liker det osv. Når du føler deg klar (husk å stimuler bryster og klitoris for å holde på lysten!), så finner dere en stilling dere vil prøve. Funker ikke denne, så skift, De beste stillingene for analsex synes jeg er misjonær eller doggy (i svangerskap bør du ha pute under magen eller ryggen), eller at han tar deg bakfra fra siden. Sistnevnte egner seg ekstremt bra når man er gravid og har stor mage. Så er det bare å kjøre på! Forsiktig i begynnelsen, deretter kan en øke tempo og støt en del. Men gjør d vondt, så må du stoppe i fare for å ødelegge lukkemuskel. LYKKE TIL!! Analsex er digg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå