Gjest Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hva er vanlig...? Sjekket ut hvor mye ca jeg bruker på å bet. regninger og dra kortet i året.. Koster ca. 2600-2700 kr om jeg bet 7 regninger i mnd og trekker kortet en gang hver dag... Er det mye?? Hvordan løsninger har disse forskjellige bankene?? Synes det er drøyt at når jeg skal betale en regning så må jeg betale 3 el 4 kr pr gang.. Ikke mye, men på ett år blir det litt da... Hver gang jeg drar kortet koster det 3 el 4 kroner... Og om jeg stopper en betaling som ligger til forfall betaler jeg 5 kr....
flypapir Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Vi bruker skandiabanken, der er vel dette gratis. Vurderte nettopp å bytte bank for å få bedre rente på boliglånet, men fant ut at vi taper på det i det store og hele... Så sjekk ut skandiabanken du
rudolfine Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Auda, det hørtes ut som en dyr bank du har! Jeg betaler ingenting for regninger i nettbank, kan trekke kortet ubegrensa uten gebyrer (så sant det er dekning på konto), det koster ikke noe å stoppe en betaling, osv. Det eneste gebyret er om jeg tar ut penger i "fremmed" minibank, tror det koster 5 eller 7 kroner. Jeg tar også ut kontanter gebyrfritt i utlandet fra lønns/Visa-kontoen. Betaler også årsgebyret for Visa. Jeg har en avtale i Sparebank1, husker ikke hva den heter, men jeg får ekstra fordeler pga LO, så vidt jeg husker. Hadde skifta bank tvert med de vilkårene du har, evt. tatt en prat med banken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå