Gå til innhold

dere som kjenner at det skjer ting i eggstokkene ved stimulering

Anbefalte innlegg

under mine to siste forsøk har jeg ikke merket NOE som helst i mage regionene what so ever... har da bare hatt 4 og 5 egg..

dere som har kjent ting hvor mange dager hadde dere gått på sprøyter før dere merket noe og hvor mange egg fikk dere ut?

og er det noen som har opplevd å ikke kjenne noe men alikevel hatt mange fine egg??:))

Fortsetter under...

Jeg kan ikke svare deg før imorgen! Da skal jeg på ultralyd :)

Skulle trodd jeg hadde leamus i magende siste to dagene, men så er dette første forsøket så jeg vet ikke hvordan det vil gå. Ikveld tar jeg den 9. sprøyta (menopur 150 i.e).

Forhåpentligvis vet andre bedre ;)

jeg kjente VELDIG mye da, allerede en uke för uttak, men ikke så rart, fikk ut 29 egg, ble overstimulert, men det hjalp ingeting, bare tre av de kunne brukes, og er fortsatt barnlös...så mange egg betyr ikke nödvendigvis noe bra kvalitet, kjäre deg. så tror ikke du skal väre så opptatt av å få mange egg, det er bare veldig vondt!

lykke til ;)

Hei tøysekroppen:)

jeg hadde uttak på mandag ... fikk ut 18 egg... og da tok de bare de største, var noen som var litt mindre også... 10 ble befruktet... 7 av de blir kansje på frys, skulle få brev :)

var vel kansje dagen før ul jeg begynte å kjenne skikkelig at det kansje var noe der.. men hadde ikke trodd det var så mange... fikk helt sjokk når jeg så det...

fikk beskjed om jeg var overstimulert på innsettningen.. hadde væske i buken... og det gjør innmari vondt...enig med mamma10, er bare vondt å få så mange egg... satser på det går denne gangen :)

lykke til!

hei jenter og takk for svar!!!:)

nei jeg vil jo ikke bli overstimulert og alt det der..men litt flere egg enn 4 og kun to brukanes hver gang hadde vært greit....:)vet jo at mellom 6 og 10 er å foretrekke sånn kvaltetsmessig..men bare så nysgjerrig på dette her:)

pergojenta vi gikk sammen i mitt 1 eller 2 forsøk..huskerikke helt;) .....hvordan går det med deg denne gangen?gikk utak og dette her fint og fikk du egg på fryseren?det hadde vrt deilig!!! slippe alt det der greiene i forkant...håper du fikk det:))

hvilke rd er du på?klem:)

Annonse

Tøysekroppen : ja husker jo deg, hihi funny girl :) tror vi hadde første forsøket felles.. litt usikker.... uttaket? jo.. kan vel ikke si det var noe godt da... den venstre eggstokken er innmari vondt.. den ligger så rart til på meg.. så kom noen tårer da.. mulig jeg ikke tåler så mye smerter..og legen spurte om vi skulle gi oss når vi begynte på den.... han sa vi hadde nok egg egentlig.. men sykepleierene sa at det hadde vært fint om jeg holdt ut litt lenger ... hiih er glad jeg gjorde det... fikk satt inn ett helt perfekt embyro på onsdagen :) og fikk hele 6 på frys.. er innmari happy kan du si .. satser bare på formen bli litt bedre og så er alt velstand :).. er på rd 3 blir det vel... en teller ikke med dagen en setter inn eller? isåfall er jeg på dag 4... lenge igjen... :)

hvordan går det med deg da?

pergojenta:

ja uttak er no herk!!:( gruer eg fælt og håååper så inderlig vi får noen på frys.....xxxxx

klarer ikke slappe av i stolen tror det er det som er grunnen til at jeg syns det er vondt..vet ikke helt...men gjennom det må vi så det er bare å brette opp armene og holde det ut:))

utrolig bra og sikkert en lettelse å få egg på frys da,,,og hele 6 stk:))) jippi:)nei,man teler ikke dagen man setter inn...dagen etter er rd1;)

ble du gravid sist eller hvordan var det der igjen?klarer ikke huske helt.....

meg går det no greit med vettu:) kommet til sprøytedag 6 og merker ikke stort bortsett fra at mellom syv og åtte på kvelden får jeg mens murringer...merkelig men har lagt merke til det de siste tre dagene....kan jo være noe annet men dte er ihvertfall det jeg kjenner:)

Tøysekroppen :

ja jeg blei gravid på sist forsøk... fikk desverre påvist en MA på 7 ukers kontrollen...

om jeg får en positiv test denne gangen... så kommer jeg nok til å være ganske skreptisk... ingenting er jo sikkert...

det du kjenner er kansje eggstokkene som jobber :) satser på du får masse bra egg og mange på frys:)

krysser fingrene for deg :)

hei eureca som venter baby hihihi:))

det går bra men kjenner ikke noe egentlig...ikke som jeg umiddelbart ligger merke til ihvertfall....bare bivirkninger og overstimulans holder seg borte så får jeg vel bare være fornøyd og satse på det beste:))

døh!!du må skrive deg på den nye samletråden jeg har laget:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...