Gå til innhold

Noen som har erfaring med Basson-vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg vurderer å kjøpe Basson duovogn. Er det noe som har erfaring med disse?

Skrevet

Hei!

Til mitt første barn i 2008 kjøpte jeg en basson kombi vogn av modell Parma.

Den er jeg kjempe fornøyd med:)Lett, godt å trille og flotte mønster/farger. Kjapp og enkel å slå sammen hvis man skal ha den med i bil.

I tillegg synes jeg den hadde mange smarte løsninger på lommer, myggnett o.l.

Skrevet

HEi

Takk for svar. Jeg synes det ser ut som den har mye fine løsninger ja. Har hatt Simo-vogn til nr 1, men savnet trinnløs regulering av kalesje og lufteåpning. Ellers var jeg kjempefornøyd med resten av Simo-vogna. Denne ligner på Simo, men har alt det Simo manglet. Og andre vogner med trinnløs kalesje synes jeg har hatt så små kalesjer. Godt med en som dekker godt over når det pøser ned.

Skrevet

Jeg hadde Basson Roma Duovogn med min første. Jeg var ikke fornøyd med den,.. vognen var stor og klumpete, tok mye plass og var tung og løfte inn og ut av bil.

Vi har nå valgt og gå for en Emmaljunga city cross denne gangen.

Skrevet

Jeg har ingen personlig erfaring. Men ble i 06 anbefalt å kjøpe stort sett hva som helst annet, fordi Basson var de vognene med mest feil på.

Den ene jeg kjenner som har hatt det, brukte den i kort tid, før hun solgte den og kjøpte en brukt Simo...

Skrevet

det er sånn vogn jeg egentlig vil ha, fordi venninna mi hadde en sånn til sin sønn... det er den beste vogna jeg NOENGANG har vært borti=)

Skrevet

det er den største feilen jeg noen gang har kjøpt.. derfor solgte vi den og skal kjøpe ny denne gangen..

trinnløs kalesje på basson funket ikke som den skulle. den ville plutselig ikke stå opp men bare "hang" slapt og så stygg ut egentlig.

bremsene røyk uten forvarsel..

det som og er dumt med den trinnløse kalesjen er at den må trykkes ned før man tar den opp og ned og det er det ikke alle som skjønner så den blir fort ødelagt.

vi hadde roma basson duo vogn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...