Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hvor lang tid tar det før livmoren/magen trekker seg inn? Fødte for 1 uke siden og ser ut som jeg er 4 mnd'er på vei med nr 2 ;p IKan legge til at jeg er førstegangs hvis det skulle ha noe å bety!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Heidu! Tror det er veldig forskjellig fra kvinne til kvinne når livmoren trekker seg sammen!Fikk du sånn sprøyte i skinka eller hvor det nå var, for at den skulle trekke seg sammen? Det fikk jeg, å min livmor trekte seg sammen hardt og brutalt på kvelden etter jeg fødte, (fødte på formiddagen) noe som var forferdelig smertefullt..Føltes som fæle rier, men som ikke førte til noe på en måte.. bare grusomme smerter.. Hadde ikke fått beskjed om at dette kunne skje, så jeg lå der i mørket å grein i puta helt til morgenen etter uten å skjønne hva som skjedde.. hehe huff. Sett flere kvinner som nylig har født, å som har høygravid mage enda, så det er nok HELT normalt at det tar litt tid!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Uff da, stakkars! Hørtes grusomt ut..de kunne vel fortalt deg på forhånd hvilken effekt den sprøyta ville ha? Uansett, nei jeg fikk ikke noe sprøyte i skinka..syns den trakk seg litt tilbake de første dagene..men nå står den nærmest på stedet hvil. Greier ikke å godta den "nye" kroppen min, føler meg litt herpa rett og slett. Men håper jo på å komme meg etterhvert og må nok smøre meg med tålmodighet! HI
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Jordmora sa vel 6-8 uker er ganske vanlig, hvis jeg ikke husker helt feil. Saa ta det helt med ro, du ser mindre gravid ut dag for dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå