Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Herregud, jeg er helt utslitt i dag. Leste Idas dans i går og natt, lenge siden jeg har vært sååå utgrått.
Minesmå:)+en til! Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Off, den er fæl... ble helt matt da jeg leste overskriften i innlegget ditt!
Willy Wonka Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har lest boken 2 ganger. Gripende fortelling, jeg gråt veldig rund de sidene hvor Ida faktisk døde. Leste boken på nytt noen måneder senere, gråt like mye da.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Ok, da er det vel liten vits i å sette i gang med den boken... Ida dør - flott!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 13:31 : Du går ikke glipp av så mye og kan trøste deg med at det er en kjedelig bok
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Vet du at dette er en sann historie? Håper ikke det ut i fra formuleringen din!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 13:31, det kommer fram at jenta dør innen de to første sidene. IKKE en kjedelig bok. Sterk historie om det å ha et barn som er sykt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 idas dans er en flott bok og en gripende fortelling. jeg satt tilslutt ved siden av cdspilleren å gråt (lydbok)
Candy girrrl Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 Veldig bra. Den er trist. Men også fin. Den tilførte meg noe. Få bøker som har rørt meg på samme måte. Ps! Det er opplagt fra side en at Ida dør. Ingen hemmelighet. Men moren skriver på en måte som gjør at du håper på et mirakel.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 Idas dans er den mest gripende boka som er blitt skrevet. Boka er sannskrevet, JA! Men, samtidig som alle her liker denne boka. Så anbefaler jeg boka : Veien til karlsvogna og etter karlsvogna. Gripende bok om en mann som skriver sin hverdags historie fra da kona fikk vite at hun hadde kreft, til hun døde. I disse tre bøkerne har jeg etterlatt meg et hav av tårer. Gjennopplever hver eneste tanke og følelse som de beskriver. faren min døde for 3 år siden, og dette var vondt og grusom opplevelse. Føler meg så igjen i det de skriver!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2010 #12 Skrevet 28. januar 2010 jeg syns ikke veien til karlsvogna var så fin. men tusen strålende soler syns er jeg flott, men det er jo ikke basert på sykdom da. selv om den også er trist
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #13 Skrevet 28. januar 2010 Jeg må vente med Karlsvogna til hormonene er tilbake i balanse. Klarer ikke annet enn å ligge på sofaen i dag. Helt utslitt etter å ha grått så mye i natt. Hi
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #14 Skrevet 28. januar 2010 Ja!!! Når han beskriver Merians tanker ute på det stadionet. Guuuri, så rørendes. Har bladd opp de sidene mange ganger. Mimre-sipping hehe..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #15 Skrevet 28. januar 2010 Du glemmer den aldri. Leste den for åresvis siden. Men tenkte på den for noen dager siden faktisk.
thea - M har gull i gulping Skrevet 28. januar 2010 #16 Skrevet 28. januar 2010 Jeg får tårer i øynene bare jeg tenker på boka jeg. Jeg klarte ikke å legge fra meg boka. Leste den faktisk på bare noen få timer og gråt så og si hele tiden. Jeg knakk sammen da moren kommer hjem og finner Ida dansende i kjelleren.. Utrolig fin, trist og gripende bok.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #17 Skrevet 28. januar 2010 Jeg vet det er en sann historie. Spørsmålet var rettet til 13:31.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå