Gå til innhold

Husk og bruk gravid bilbelte !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var i kolisjon i går..

og hadde det ikke vært for gravide beltet kunne det gått langt værre en det d har gjordt...

så jenter vær så snill å bruk det <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi hadde hørt det ikek var noen vits i å bruke det jeg.

Hvor har du kjøpt det?

Blir nok å vurdere det på nytt nå.

Skrevet

Så godt at du hadde det!!!

Jeg har heldigvis investert i ett :-)

Skrevet

kjøpte mitt på babycomfort men de selger d veldig mange plasser der de selger bareseter og lignende..

legen og ambulanse personalet sa til meg at det var gravide beltet som hadde reddet bebisn i magen .. og at det var enda godt jeg brukte d.. så for meg er det iallefall ingetvil om at det funker..

Skrevet

På trygg trafikk sine sider står det svart på hvitt at gravid-beltet ikke har noe for seg annet enn å øke comforten til mor under bilturen. I tester som er utført går beltet tilbake til "original-posisjonen" under en kollisjon og blir ikke holdt på plass av gravidbeltet. Er jo sånn sett supert med bedre comfort under kjøringa men å bruke masse penger på noe som ikke egentlig virker gadd aldri jeg... Men utrolig bra at alt gikk bra med deg da! Var ikke meningen å bitche... :-)

Skrevet

vet du hva? jeg driter i hva d står på tryggtrafikk sidene for i går fikk jeg personlig erfare at det funket.. så jeg vil anbefale alle å bruke d.

Skrevet

Villemo -- Tvillinger!

Akkurat det jeg også har hørt..... Tror jeg må inn å sjekke sidene.... :D

Men er veldig gla det gikk bra med deg Grysom - å høre slikt setter en støkker i en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...