grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 var i kolisjon i går.. og hadde det ikke vært for gravide beltet kunne det gått langt værre en det d har gjordt... så jenter vær så snill å bruk det <3
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Oi hadde hørt det ikek var noen vits i å bruke det jeg. Hvor har du kjøpt det? Blir nok å vurdere det på nytt nå.
lille_vims Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Så godt at du hadde det!!! Jeg har heldigvis investert i ett :-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2010 kjøpte mitt på babycomfort men de selger d veldig mange plasser der de selger bareseter og lignende.. legen og ambulanse personalet sa til meg at det var gravide beltet som hadde reddet bebisn i magen .. og at det var enda godt jeg brukte d.. så for meg er det iallefall ingetvil om at det funker..
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 På trygg trafikk sine sider står det svart på hvitt at gravid-beltet ikke har noe for seg annet enn å øke comforten til mor under bilturen. I tester som er utført går beltet tilbake til "original-posisjonen" under en kollisjon og blir ikke holdt på plass av gravidbeltet. Er jo sånn sett supert med bedre comfort under kjøringa men å bruke masse penger på noe som ikke egentlig virker gadd aldri jeg... Men utrolig bra at alt gikk bra med deg da! Var ikke meningen å bitche... :-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2010 vet du hva? jeg driter i hva d står på tryggtrafikk sidene for i går fikk jeg personlig erfare at det funket.. så jeg vil anbefale alle å bruke d.
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Villemo -- Tvillinger! Akkurat det jeg også har hørt..... Tror jeg må inn å sjekke sidene.... Men er veldig gla det gikk bra med deg Grysom - å høre slikt setter en støkker i en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå