Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg _vurderer_ å hoppe av vaksinasjonsprogrammet som er fra 3- 15 mnd. Men, før jeg gjør det skulle jeg gjerne lest litt veldokumentert info ang baksiden med vaksinene. Kan noen hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Det er et eget forum som heter vaksinedebatten. Der finner du sikkert diskusjoner og liker til referanser som du kan lese
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Jeg er ingen vaksinemotstander, men det foerste du kanskje burde lese er "pakningsvedlegget" paa felleskatalogen.no eller lignende. Der staar det hvordan vaksinene lages, bivirkninger (baade sjeldne og vanlige) og en masse annet som er veldig kjekt aa vite enten man velger aa vaksinere eller ikke. Og en annen ting som helsesoestra vaar fortalte meg er at tidsrommet mellom de tre foerste vaksinene er det minste intervallet som kreves og at dersom man vil er det ingenting i veien for aa utsette de to neste vaksinene litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå