labine Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg trenger hjelp til å finne på middag i dag!!!! Jeg er elendig til å finne på middag så jeg trenger forslag gjerne ikke pizza eller pasta
Mamma med to søte små Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Er også helt blank i dag... Hart tatt opp kyllingfilet fra fryseren, men aner ikke hva jeg skal lage. Håper du får noen gode tips her
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Vi skal ha hjemmelaget potetstappe idag med tacokjøttboller til og grønnsaker.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Vi skal ha nakkekotletter, poteter, brun saus og surkål i dag... Ikke så avansert da, men det er da godt=)
3snuppeliner Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Anbefaler deg å surfe litt på nettet, søke på feks kyllingmiddag, svin etc. Da kommer det masse forslag til linker samt at det er mange fine blogger med gode oppskrifter. matprat.no, artogtaste.no, klikk.no har også masse deilig mat og nye ideer. Lykke til=:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå