Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har gått opp 2 kg! Vet det er mange som går opp mer enn meg på denne tiden, men altså.. Sist jeg var gravid gikk jeg opp 1 kg i uka fra uke 24.. Endte på 16 kg. Hvordan blir det nå da? 20 kg?? DA kommer jeg til å slite med å få de av tror jeg... Er jo sulten hele tiden, og spiser mye. Tips til noe sunn snacks man kan spise, så man ikke spiser bare sjokolade, potetgull, kjeks etter jula osv??
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 2 kg her også. Jeg bynte ikke gå opp før jeg var ca halvveis, med alle ungene mine..Og jeg havnet på ca 20 kg tilslutt på alle også, hihi:) Men de forsvinner fort, halvparten forsvinner jo under fødsel (vekten av ungen, morkaka, blod, gørr...hehe)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Joda, de forsvant jo fort sist gang også.. Var vel nesten borte etter 2.5-3 uker.. SÅ begynte jeg å spise sjokolade da ungen var rundt 3 mnd, og gikk opp 4 kg igjen. Så hadde akkurat kommet ned på 0 da jeg ble gravid på nytt.. Jaja.. Jeg må jo ha mat! =P Får begynne å ha masse grønnsaker til middagene og sånt. For vi spiser egentlig ikke mye usunt til middag. Er sjeldent på mc.D og sånn feks. Er på kveldene jeg må ha noe godt!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Gikk NED fire kilo. Ikke spesielt moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå