Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg er høygravid og føler meg ganske hoven og øm i underlivet. Da jeg tok et speil og såg, var det akkurat som de ytre kjønnsleppene hadde "klumpet" / bølget seg. Men hva i all verden er det som har skjedd? Huff ser jo helt grusomt ut der nede. Gruer meg til å ta det opp med legen:/
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Tror nok det er ganske så vanlig og bli hoven og øm der nede. Jeg var og det, men var ikke noe galt
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Tusen takk for svar:) Men er det vanlig at de ytre kjønnsleppene klumper seg på en måte?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Ja, mine ser ut som en krigssone. De gjode det fra to mnd inn i sv.skapet! De er ikke akkurat lekre..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Veldig vanlig, og du er heldig som ikke opplever dette før nå. Mitt underliv har sett ut som en kjøttkake siden uke 18 ca. Finner nesten ikke truser som er brede nok, ha ha ha.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Uff, gruer meg til å "vise" meg nedentil når fødselen starter:/ Fullt i hår er det også, tør ikke barbere nå. Men jordmødrene er vell vant til litt av hvert...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 det er helt vanlig... og ja jordmødrene ser alt mulig. Hemoroider, hår, bæsj, blod, blir tisset i ansiktet... de bryr seg neppe om kjønnslepper som er hovne, det er blodfylt der vet du, så det ser helt jævlig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå