Gå til innhold

Kan noen se her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høygravid og føler meg ganske hoven og øm i underlivet. Da jeg tok et speil og såg, var det akkurat som de ytre kjønnsleppene hadde "klumpet" / bølget seg. Men hva i all verden er det som har skjedd? Huff ser jo helt grusomt ut der nede. Gruer meg til å ta det opp med legen:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er ganske så vanlig og bli hoven og øm der nede. Jeg var og det, men var ikke noe galt :)

Skrevet

Tusen takk for svar:) Men er det vanlig at de ytre kjønnsleppene klumper seg på en måte?

Skrevet

Ja, mine ser ut som en krigssone. De gjode det fra to mnd inn i sv.skapet! De er ikke akkurat lekre..

Skrevet

Veldig vanlig, og du er heldig som ikke opplever dette før nå.

Mitt underliv har sett ut som en kjøttkake siden uke 18 ca. Finner nesten ikke truser som er brede nok, ha ha ha.

Skrevet

Uff, gruer meg til å "vise" meg nedentil når fødselen starter:/ Fullt i hår er det også, tør ikke barbere nå. Men jordmødrene er vell vant til litt av hvert...

Skrevet

det er helt vanlig... og ja jordmødrene ser alt mulig.

Hemoroider, hår, bæsj, blod, blir tisset i ansiktet... de bryr seg neppe om kjønnslepper som er hovne, det er blodfylt der vet du, så det ser helt jævlig ut.

Skrevet

Tusen takk for beroligene svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...