Gå til innhold

Vil du bytte Sanna28:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om vi vil få flere barn? Evt når og kjønn.

Jeg 291266

hsn 170564

Kan gjerne spå deg tilbake:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg skal se om jeg får opp noe her...

Får opp masse fart hos dere i alle fall! :)

Jeg tror du har flere barn fra før av. Jeg er litt usikker på hvor mange, men får opp at det bor mer enn 3 barn hjemme hos dere. Får opp 4 eller 5. Jeg vet ikke om dere har felles barn...? Noen av barna begynner å bli store/tenåringer. Også får jeg opp et barn på 4-6 år. Jeg tror det er ei jente.

Får litt opp at dere prøver å få dette felles kjærlighetsbarnet sammen.

Jeg ser at du er over 40, og du har kanskje naturen litt "mot" deg... Men jeg får opp en liten gutt på deg. Jeg tror du blir gravid i løpet av 1,5 år. Jeg ser gode muligheter til å bli gravid i løpet av sommeren 2010. Juni/juli er gode mnd for deg.

Jeg tror du kommer til å måtte få litt "drahjelp" for å bli gravid igjen. Har du prøvd akupunktur?

Jeg får inn at det kommer til å bli litt dramatikk i 7. mnd, men at alt går bra. Det kan godt hende du må være en del på sykehuset under graviditeten. Men alt går bra til slutt - så det er verdt det!! :)

Jeg får opp at du skal bruke litt ekstra tid til å pleie deg selv og egen kropp framover. Det kan være lett å glemme

Jeg får også opp at det blir litt forandring i hverdagen deres. Noe i forhold til boforhold og jobb. Noen barn flytter kanskje snart ut..? Noen får kjærester etc.

Jeg får opp at du jobber mye hjemmefra. Jeg får også opp at du kommer til å begynne med noe nytt/starte for deg selv el.l. Evt. at du allerede har gjort det hjemme - og at du flytter denne jobben ut i egne lokaler. Jeg tror dette kommer til å bli veldig positivt og at dere får mer ro og struktur rundt dere når dette er ordnet. Det kan hende det er når dette er i boks at graviditeten faller på plass. Sånn det er nå er det litt for mye stress og mas rundt deg.

Jeg får opp at du har det veldig bra nå og at det ser veldig lyst ut for deg framover. Det er mye å glede seg over i livet ditt - nyt det!!

Du har lagt 3-4 år med hard jobbing bak deg og nå kan du begynne å nyte godt av energien du har lagt ned. Både når det gjelder jobb og privatliv.

Prøv å få tatt en ferie med din kjære i sommer. Det trenger ikke være en langtur - bare få litt tid for dere selv. Jeg får opp en hyttetur i løpet av våren (muligens i påsken?) og en litt lengre tur til sommeren på dere.

-Jeg vet ikke om dette stemmer, men jeg får inn et litt stort, hvitt/grått hus med mye sjel og liv og røre! -Med masse positiv energi!

Jeg får inn at dere er glad i dyr. Har dere mange dyr? Jeg får inn ei jente på 10-14 år som viser meg en katt. Jeg tror denne katten er veldig knyttet til deg. Jeg tror du kan merke på katten når det skjer noe med deg. Den reagerer også på andre overnaturlige ting i huset. Jeg tror nesten du kan merke at denne katten forandrer litt væremåte når du blir gravid.

Håper i alle fall det med graviditeten stemmer! Altså: en gutt også tror jeg at du blir gravid i løpet av 1-1,5 år. Muligens i sommer. Og da bør han komme på nyåret 2011.

Lykke til!! :-)

Si ifra om du får opp noe på meg :)

Skrevet

Jeg får også opp at du er veldig intuitiv og alternativ, men likevel med beina godt planta på bakken.

Enten tror jeg du holder på med spåing (teletorg el.l) eller så tror jeg du i løpet av året kommer til å starte med det på kveldstid.

Jeg får opp veldig varme hender på deg. Holder du på med healing?

Skrevet

Svarer deg på PM,jeg:)

Skrevet

tror postkassa di er full....

Skrevet

heihei magica

lurer bare på om du har glemt meg jeg?

Skrevet

Hei du:) Liten tilbakemelding: Jeg har 5 barn, de er 18,18,13,3 og 1.De du ser kan være jenta på 13 og gutten på 3. Lurer også på om guttebabyen du ser er sønnen vår på 1 år. Hadde en veldig vanskelig fødsel med han, og var til sjekk på sykehuset pga armen hans som de knakk under fødselen. Men det ser ut til at alt går bra med han og armen. Ellers pleier jeg å ha veldig friske svangerskap og utrolig lett for å bli gravid til tross for alderen;) Kjærlighetsbarn har vi allerede 3 av om du skjønner...?Spørsmålet er heller om vi vil/orker å ha et lite barn til(selvom en del av meg ønsker det og føler at det er det riktige...) Det med å pleie kroppen er helt riktig,-jobber med saken..Og ja, de 2 på 18 år flytter nok snart hjemmefra. Det med jobbsituasjonen min stemmer bra og hvordan det er hos oss. Huset er rødt og hvitt, men med mye liv som du sier:) Jeg og mannen reiser sammen til Sveits neste uke.

Vi har katter, hund og høner. Og jeg har en egen greie med katter,ja. Spår foreløpig ikke for penger. Ja, varme hender,-jobber med å legge til rette for selvhealing....Tusen takk skal du ha! Bare fortell om du får opp noe mer:) Når er du født?

Skrevet

Jo,-babyen var 7 mnd når vi var til sjekk på sykehuset....

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei igjen! Prøver igjen jeg,-med tilbakemelding. Ser gjerne på deg! Hva ønsker du å vite noe om...?? klem

Skrevet

Hei igjen :)

Så ikke denne tråden før nå... Og jeg fant ut av det med postkassa her inne først i går *flau". - Jeg trodde det bare var for de som var "betalingsmedlemmer" her inne! :D

Jeg vil gjerne vite litt generelt. Jeg er født 05.05.82.

Det er ganske lenge siden jeg så på deg, så jeg kan godt gjøre et nytt forsøk i morgen.

Skrevet

Hei du! Nå har jeg prøvd meg:) Så får vi se om noe stemmer. La et rune-opplegg på deg. Det de sier er:

Du trenger å erfare at svarene er allerede der i deg og rundt deg. Utfordringen ligger i å omsette det du vet til praksis. Du har den åndelige gaven din som vil veilede deg(klarsynet ditt). Kraften ligger å gi slipp på noe av det gamle og gå videre. Dette viser seg flere steder. La fortid og framtid ligge og vær her og nå! En advarsel kan være at du kan bli fanga i egoet, kanskje bli litt"eplekjekk" noen ganger. Resultatet av det hele vil være framgang i det saken gjelder. Kunne skrevet litt mer men fikk brått noen barn rundt meg her, men gi tilbakemeld så kan jeg utdype...

Så for moro skyld litt på litt andre ting, som jeg vanligvis ikke ser så mye på..hehe

Tror du har barn,-jente? Vil få 3 tilsammen. Du er samboer og bor landlig i hus(ikke leilighet). Vet ikke helt om du planlegger barn nå,-men september er en bra mnd:) Se gjerne på meg litt igjen:) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...