Gå til innhold

Andre her inne som har "vondter" gjennom hele syklusen??

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om det er normalt? Vondter i eggstokkene o.l.

Har veldig vondt ved eggløsningstiden(i mange dager).

Har veldig vondt et par dager før mensen og når den bryter ut.(når mensen bryter ut er det j....må ta piller døgnet rundt i ca 1-2 døgn for å overleve) Resten av mensen er det vondt litt innimellom. Og ellers i syklusen er det vondt i ny og ne og stikker til litt da og nå. Er det normalt?

Alle prøver og atl var jo fint med meg....men klarer liksom ikke slippe tanken ved at det kanskje er noe som er feil!!! Teit tanke:)

Fortsetter under...

Ikke noe rart at du tenker på det når det følger så mye vondter med i syklus.

Hvilke prøver har du tatt og er du undersøkt hos gynekolog?

Har du hatt lapraskopi og event fått eliminert endometriose, tette eggledere og slikt?

Det er ikke sikkert at det er noe galt med deg, men kanskje greit å få det eliminert istedenfor å gå å bekymre seg.........

Jeg har sterke smerter rundt mens, og det er pga endo. Dette kan kun sees på lapraskopi, eller kanskje hos en kyndig og erfaren gynekolog. Men dine symptomer behøver jo ikke bety det samme.

Masse lykke til :-)

Jeg har og smerter gjennom hele syklusen, verk og mensensmerter 21 av 28 dager og ordentlige smerter i eggstokken på venstre side rundt eggløsning og mensen. De trodde jeg hadde endometriose så jeg fikk kikkhullsoperasjon men de fant ikke noe. Har altså ikke fått noen forklaring, gynekologen min sier det bare er sånn, ikke noe å gjøre med.. Men det er verdt å få undersøkt da, så du ikke trenger å uroe deg, det gjorde jeg ofte, men dro inn på UL stadig når eggstokken var som verst og ble roet ned.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...