Gå til innhold

ammeinnlegg til såre brystvorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

har såre brystvorter hvor det dannes skorper, så skulle gjerne hatt et innlegg som ikke klistrer seg sånn.

evt ull, kan det brukes rett på sår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker noen fra coop, de er gode syns jeg. De klistrer seg ikke slik som de fra avent f.eks. gjør. eller mener jeg de fra natusan som klistrer.

Skrevet

natusan sine er grusomme å få av, er de jeg har prøvd og som fester seg sånn! bruker en del albueskjell, men kan ikke gå med det hele tiden....

Skrevet

Medela. Kjøpes på apotek. De fester seg ikke.

Skrevet

Ullinnlegg innerts og papirinnlegg utenpå igjen. Jeg brukte det når jeg var skikkelig sår og redd for å lekke igjennnom. Også hadde jeg en øyesalve som jeg ikke husker hva heter som jeg smurte med etter hver amming.

Skrevet

Signerer Gerd. Disse er det absolutt beste. Dyre men verdt det.

Gjest sug lut
Skrevet

Ull er fantastisk, anbefales selv om du har sår. Bare pass på å få lufta brystvortene mest mulig.

Skrevet

hadde ikke brukt ull rett på sår tror jeg.

jeg brukte medela ammeinnlegg så sant jeg fikk tak i dem. Setter seg ikke fast og former seg godt rundt brystet.

Skrevet

Jeg fikk tak i slike brystvortebeskyttere i plast, med huller i slik at det kom luft til og hadde da ammeinnlegget utpå der. Helt genialt. Men nå kan jeg ikke huske hvor jeg kjøpte de da...Men prøv å søk på nettet, kanskje du kommer over noe smart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...