nuni Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 har så mye menslignende smerter i magen og ryggen, er dette vanlig? ofte stråler det ned i lårene også... auau husker ikke fra forrige gang, og hadde en ma for halvt år siden så er så nervøs..... takk for svar..
Msmaramu Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Hei! Jeg sliter med det samme. Har liksom ingen andre symptomer enn trøtt og smerter i mage og rygg. Men tror vi er ganske normale nuni! Tok en cb digital igjen idag som viste positiv 0g 3+. Er ca 5+2. Spent på svar fra dere som er mer kjent med dette! Hvor lang er du på vei?
nuni Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2010 hei! jeg er 6-7 uker. ja tror det er ganske vanlig. burde nok vite dette, siden jeg har 2 barn fra før, men det er glemt gitt!! men er sååå kvalm itillegg, gleder meg til jeg er over 3 mndr, da pleier det å gå så mye bedre.
kirvill Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Jeg opplevde dette natt til tirsdag selv, utrolig vondt i korsryggen og i nedre del av magen. Måtte ha varmeflaske på for å dempe "vondtheten", varte ca 1/2 time intenst, våknet av smertene. Men har ikke hatt det like ille igjen, og har heller ikke hatt blødninger. Så satser på at alt er som det bør være, og at alt "rives og strekkes" i inni meg for å gjøre plass til lille gullet som skal vokse!
*Lissja* Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Menssmerter her også..gjør meg bekymret (hatt 2 sa før).. skal kontakte lege i morgen for å få god oppfølging denne gangen tenkte jeg. Er ikke noe greit å gå å tenke mye.. Men de sier det er normalt ja.. jeg bare kan ikke huske at det var slik da jeg gikk gravid med jenta mi..
Vesle mor Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Slik har jeg det også, men går med de smertene konstant i nedredel av magen også stråler det nedover mot undelivet. Det er utrolig ubehagelig og smertefult av og til. Bruker varmeflasken min mye. Får god oppfølging av lege på gyn.klinikk. Har vært der 2 ganger alt og skal dit igjen om 2 uker. Og de sier at jeg ikke har noe i jobb å gjøre og skal ta det helt med ro. Ikke stresse og alt ser fint ut på ultralyden. Men slik har jeg aldri hatt det før, og jeg har 2 velskapte barn fra før :-) Håper dette gir seg etterhvert, for det er ikke noe behagelig.
MizzaM Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Det at det stråler ned i lårene KAN tyde på at livmoren har flyttet seg/vokst og legger isjiasnerven i klem...Har hatt dette i alle mine svangerskap:)! Dette er auau, ja...Men ikke farlig:) Lykke til M
Vesle mor Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Okei :-) Godt å vite. Gjør jo stadig vekk vondt uansett om jeg står, går eller ligger.
Gjest Skrevet 29. januar 2010 #9 Skrevet 29. januar 2010 Samme her, men... jeg blør en del i tillegg!!!! Vææ!! Vil ikke miste!! Skal på UL til uka, så får vi se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå