Gå til innhold

Flere slankere som går på go123?


4barns mor

Anbefalte innlegg

Det gjør jeg. Har holdt på ca 2 uker, og har allerede gått ned både i vekt og i cm rundt mage og lår. Synes heller ikke disse shakene er så grusomme som folk skal ha det til, ikke er det vanskelig å holde seg til opplegget heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

ja, jeg har gått på det. men nå er jeg blitt gravid og vet ikke helt om det er så lurt...

men det er vel bedre enn å være overveltig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd det. Men har gått noen dager nå, kun på nutrilett shake.

Er litt hardt syntes jeg. Er en del sulten. Men får bare i meg 550 kalorier pr. dag, så håper det er effektivt.

Men skal bare gå noen dager til, før det blir lavkarbo for fullt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

550 kcal pr dag er INGETING ! Det er ikke sikkert du går ned i vekt på så lite en gang. Med så lite mat så tror kroppen at det er hungersnød og den vil tviholde på det "lille den har og får" og vekta vil dermed stå stille. Ikke for å virke demotiverende altså, men, slike "lettvinte løsninger" er de mest langvarige, for å si det sånn...Jeg har vært sånn "pulverslanker". Ødela hele forbrenningen og vel så det...Men, jeg meldte meg inn i VG sin vektklubb og raste ned 20 kg i underkant av 6 mnd og det med vanlig mat og ikke var jeg sulten heller. Og det værste var, at første uken på VK så gikk jeg ned 3,7 kg og det var mye mer enn det jeg noensinne hadde tatt av på diverse "lynkurer" jeg til stadighet prøvde. Beste av alt er at dette er to år siden nå og jeg holder vekta :) Det er digg å slippe slanke seg, og det er vel det som er poenget når en skal ned i vekt også, å bli der, for hvem syns det er så moro å være på slanker`n liksom ? Det som skjer opplevde jeg med sånne kurer var at jeg ble så sulten at når jeg liksom "fikk lov til å spise", så tok jeg helt av. For jeg var jo så sulten ! Spiste og spiste og vips og hurra så var alle kiloen pluss noen til på plass igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...