Gjest Sauen og ungene Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Vi skal bytte soverom så ungene får det største, men må da demontere sengen vår... Noen som vet om det er lett å gjøre? Mannen er nemlig veldig pessimistisk og påstår at det må være umuuuulig, hehe... Er den som er 200x220...
Minesmå:)+en til! Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Vi har bare malm på soverommet vårt, og det er IKKE vanskelig. Her i hus er det jeg som setter samen alt pga mannen har alt for liten tålmodighet.... Enkelt!
Gjest Sauen og ungene Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Ok, da får jeg si det til han :-) Vi får den ikke ut døra uten å demontere den nemlig, er for stor til det... Hehe, han er skikkelig pessimistisk hvis han først har bestemt seg, da...=P
Collette Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Jada, det går fint. Har flyttet med min seng tre ganger. Finnes den i så stor, altså? Madrassmål eller med kantene?
Gjest Sauen og ungene Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 tror det er m,adrassmål men er ikke helt sikker. syns den erz litt for stor jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå