Gå til innhold

Hvor tidlig positiv test etter innsett har dere fått ? ;)

Anbefalte innlegg

Hei , tenker alle går kver dag etter innsett og venter på resultat. Laaaaange dager :) Men er det noen som har tatt test tidligere og fått positivt svar ? På hvilken dag etter innsett har dere testet positivt da ?

Lykke til alle prøvere ;) !!

Fortsetter under...

hei:)

husker ikke helt men er er ganske sikker på at el sprøyten kan sitte intill 11 dager etter den har satt..og kan gi falskt positiv resultat fran\m til rd 9-10 blir det vel sånn ca??nå var det ikke det du spurte om men ville bare skyte det inn...:))

men vet at mange har testet positivt fra rd 10:))) men ville nok ikke begynt å teste før den tid...når har du test dag da?:)

lykke til!!!:)

du har noen dager igjen da ja hehehe:) vet hvordan evighetsfølelsen du sitter med er !!!

nei vi holder på med vårt 3 forsøk nå så håper vi det klaffer denne gang..har satt inn to egg begge gangene og blir nok det nå også hvis det er egg til det...

hvordan var eggene du satt in da?:)

Eggene var bra , den ene hadde mistet en liten "bit" men kunne bli baby av den og for den fortsatte dele seg . skjønte ikke helt hva de mente med det ? :)

Så hadde jo vært kjekt med to små da :)

Vi har en liten icsi gutt fra før så dette er søskenforsøk .

Satte inn 1 egg forje syklus, det ble ikke noe av .

Så dette er de to siste eggene på denne omgangen :)

Hvordan var dine egg ? ;)

Takker for svar ;)

godt å høre at dere har lykkes i å få ett barn med icsi da:)))

vet ikke hva de mente med at den manglet en bit men...hmm...hadde det vært noe veldig unormalt hadde de nok ikke satt det tilbake;)

selv har jge bare fått ut 1 perfekt egg ila mine 2 forsøk. endte med 2 greie egg 1 forsøk som var 3delt og 5delt

forsøk 2. ett perfekt og 4 delt egg og ett 3 delt ok egg...men negativt:((hyyyl:( og ingen på frys heller....

så nå går jeg på pegroveris(som ingen har hørt om har jegginntrykk av) 300IE...ganske høye doser men vi håper dette funker bedre enn puregon....

nå vil jeg har noen i fryseren også;))

ble du gravid på 1 forsøk med lille gutt?:)hvor holder du til forresten?

Annonse

Huff da , er en tøff prosess dere har gått igjennom skjønner eg :(

Håper dere lykkes snart !! Krysser fingrene ;)!!

Vi var heldig og fikk gutten vår på første , så det lettet jo situasjonen våres veldig da .

vi hører til i Haugesund ;)

Dere da ?;)

ja det er jo litt tungt dette uansett hvor mange forsøk en trenger men vi hadde aldri trodd vi skulle trenge 3 for å si det sånn....

holder til i haugesund vi også hos hausken:)blir nok siste forsøk der nå hvis ikke det blir noe på frys....så setter vi oss i den off.køen på haukeland....uff håååper så inderlig det ksla gå denne gangen.....

jeg hadde frys insett nå og testa svaaakt pos på dag 10......er i dag 13+4=)

på hovedforsøket så måtte tøysekroppen og pergojenta mase hull i hode på meg før jeg turde å teste på dag 17 *ler litt* det endte desverre gale=(

Jeg testet positivt på RD 9 ved første forsøk, men hadde innsett 3 dager etter eggutak. Det vil vel si RD 10 for de fleste ettersom det er mest vanlig å sette inn etter 2 dager.

Håper du får positiv test!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...