Cat&Gullungene Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Synes jeg har så mye utflod. Er det vanlig? Både blankt og litt hvitt. Det lukter ikke noe og er ikke i mengder, men allikevel. Er 5 uker på vei...
babymaby Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Det er _helt_ normalt. Jeg hadde så mye utflod i mine svangerskap, at jeg måtte skifte truseinnlegg flere ganger i løpet av dagen....
EleResa Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har også mye utflod. Legen kommenterte det på GU under første legekontroll denne uka, men dyrking av urinen viste ikke noe sopp. Så da antar jeg at det er vanlig harmløs utflod, bare i mye større mengde enn jeg vanligvis har. Den er litt sånn kremete, hvit/gulaktig. Bytter truseinnlegg ca 1 gang om dagen.
Lille_bie Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Samma her. Er vanlig. Hadde dette i mitt forrige svangerskap også. Det ble litt mindre etterhvert. Men er det fulgt av kløe og lukt så vær obs, da kan det være en soppinfeksjon. Det er også svært vanlig under svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå