Hiv o'hoi Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hvor kjøpte du den? Altså i hvilken butikk.. Jeg finner ingen noen steder..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har en Bergans down parka kjøpt hos Sport1. Tror det er litt utplukka rundt omkring etter den fryktelig kalde perioden vi hadde. Elsker jakka mi, og anbefaler den på det sterkeste:)
Hiv o'hoi Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2010 Ja, har lett etter den, men den er utsolgt overalt.. Er derfor på jakt etter en annen dunkåpe..
Collette Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Hvis du kan bruke str xs har de noen igjen i Bergans og North Face på div. nettbutikker.
Hiv o'hoi Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2010 ja, men det er bare store størrelser
Hiv o'hoi Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2010 Kommer helt ann på hvordan de er i str. men frykter at det kan bli litt lite.. bruker normalt str S, men kan helle over til str M om jakkene er små..
gerd Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Jeg fant da bare små str på sportsdeal jeg....
Hiv o'hoi Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2010 ja, men det er vel de korte dunjakkene? Jeg vil ha kåpe.. altså en som går ned til litt over knærne..
It's all about me Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 Helly Hansen Kjøpt i Bogstadveien og er knallfornøyd.
gerd Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 http://www.sportsdeal.no/produkter/1133131654/1129833268/1131904818/myking_long_down_lady_coat Kjempelang
Hiv o'hoi Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2010 Ja, men jeg vil ikke ha sååå lang.. Vil ha til rett over knærne..
It's all about me Skrevet 28. januar 2010 #13 Skrevet 28. januar 2010 Må legge til at selv om den ser tynn ut er den veldig varm og rekker rett over knærne.
Verbena Skrevet 28. januar 2010 #14 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har som er kjøpt på vero moda! God og varm og veldig kjekk siden det er store lommer og belte på den! Har faktisk midje selvom den er stor. Også er den veldig god og varm selvom den kjennes tynn ut!
Hiv o'hoi Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 28. januar 2010 ja, men tror de er utsolgt for den også overalt.. for det er vel sportsbutikk du har kjøpt den i? Ville ha bergans, men jeg skjønte fort at det var helt tomt, begynte å ringe rundt for å spørre om bare dunkåpe, samme hvilket merke, men alle sportsbutikker i Drammen/Oslo/sandvika/lillestrøm/ski er utsolgt for alle merker av dunkåper..
Emmasmamma Skrevet 28. januar 2010 #16 Skrevet 28. januar 2010 Hei:-) Jeg syns klumpete dunkåper kan være ganske stygt. Så da jeg fant meg en nett og lett og BILLIG dunkpåpe, slo jeg til. Og jeg eeelsker den jakka! Den er ikke i noe spesielt merke, kjøpt på et lagerutsalg her i byen. Kåpen kostet 1400 kroner. Hvor bor du i landet?
Minnie Mom Skrevet 28. januar 2010 #17 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har dunkåpe fra Skogstad. Den er kjempefin, går til rett over knærne, avtagbar hette og kjempevarm. Koster 1500 kr. Sjekket nettsiden nå, men de hadde byttet ut bildene med vårkolleksjonen tror jeg. Jeg sendte mail til Skogstad og forhørte meg hvilke butikker i området som hadde kjøpt inn kåpa og så ringte jeg butikkene og sjekket. Hvor bor du? Hvis du bor i Oslo-området kan jeg komme med noen tips.
Minnie Mom Skrevet 28. januar 2010 #18 Skrevet 28. januar 2010 http://www.mxsport.no/medlemmer/nord_troendelag/bjoern_stakset_sport/produkter/dun/skogstad_synne_dunparka_dame Der ser du min jakke, jeg har den i brun.
Hiv o'hoi Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #19 Skrevet 28. januar 2010 Er i hvertfall i oslo akkurat nå :-)
hundemamma ♥ Skrevet 29. januar 2010 #20 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har ikke kåpe men Canada goose Lady Expedition. Den er samme som til herre men er smalere og litt lengre enn til herre. Fremdeles store i str men ikke mer enn 1/2-1 str. Går til litt over knærne. Da det var på det kaldeste vurderte jeg å få meg en Parajumpers Kodiak (ikke Long Bear for den liker jeg ikke) da den er litt lengre enn jakken min. Liker også Peuterey, den lange vanlige modellen med hette og belte i livet. Den er en anelse lengre enn Expedition, i allefall på meg, men tynnere i dunkvaliteten. Den er da også mye lettere. Ellers har jeg ikke helt sansen for dunjakker som har veldig synlige sydde kanaler og rom. Man ser litt ut som en larve... Vet av de tidligere av andre nevnte jakkene, at North Face lekker mye dun. Har både vester og jakker derfra. Ikke nice å se på og lite praktisk for kommende sesonger. Har inntrykk av at dette har vært en skikkelig Berganssesong, så kanskje lettere å se på helt andre merker med tanke på hva som kan være igjen på salget
hundemamma ♥ Skrevet 29. januar 2010 #21 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har ikke kåpe men Canada goose Lady Expedition. Den er samme som til herre men er smalere og litt lengre enn til herre. Fremdeles store i str men ikke mer enn 1/2-1 str. Går til litt over knærne. Da det var på det kaldeste vurderte jeg å få meg en Parajumpers Kodiak (ikke Long Bear for den liker jeg ikke) da den er litt lengre enn jakken min. Liker også Peuterey, den lange vanlige modellen med hette og belte i livet. Den er en anelse lengre enn Expedition, i allefall på meg, men tynnere i dunkvaliteten. Den er da også mye lettere. Ellers har jeg ikke helt sansen for dunjakker som har veldig synlige sydde kanaler og rom. Man ser litt ut som en larve... Vet av de tidligere av andre nevnte jakkene, at North Face lekker mye dun. Har både vester og jakker derfra. Ikke nice å se på og lite praktisk for kommende sesonger. Har inntrykk av at dette har vært en skikkelig Berganssesong, så kanskje lettere å se på helt andre merker med tanke på hva som kan være igjen på salget
hundemamma ♥ Skrevet 29. januar 2010 #22 Skrevet 29. januar 2010 "Trykk bare en gang!" Tydeligvis veldig vanskelig å lese hehe
silkeføre Skrevet 29. januar 2010 #23 Skrevet 29. januar 2010 Minnie Mom, jeg kunne vært HI, men sliter bare med det samme... Bor i Oslo og tar gjerne i mot tips!!
It's all about me Skrevet 29. januar 2010 #24 Skrevet 29. januar 2010 Nei jeg kjøpte på HH sin egen bransjebutikk i Bogstadveien.
Minnie Mom Skrevet 29. januar 2010 #25 Skrevet 29. januar 2010 Jeg ser at linken min ikke virket, har prøvd å søke opp bilde av min kåpe, men har ikke klart det. Jeg kjøpte min på Coop Obs på Løren. Sønsterud Sport på Manglerud hadde den, også Bryn Sport. Det finnes en egen Skogstad butikk på Metro og på Jessheim-senteret tror jeg. Ville ha ringt rundt først.., jeg kjøpte min i november og da var det masse, men det er jo en stund siden nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå