Høst:-) Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Vi skal kjøpe bursdagsgave til ei jente som blir 13 år. Hun har ingen spesielle ønsker, og jeg er tom for ideer. Blir nok derfor penger. Tenkte jeg skal prøve å komme på et par småting ved siden av. F.eks et ukeblad og flax lodd. Aner riktignok ikke hva slags blader som er populære i den aldersgruppen. Det Nye? Noen som har peiling?
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Husker jeg leste Topp på den tiden, men begynner å bli noen år siden (nærmere bestemt 13..), så aner ikke om det er noe for en 13 åring idag. Men Det Nye blir kanskje litt voksent til en 13 åring, jeg vet ikke? Husker mamma kjøpte det til meg en gang jeg var syk ( var vel rundt 13), og da var ikke det store for min del da hvertfall:)
camilla^ Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 12åringen her i huset leser Julia og Topp.
Anne-B. Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Huff, ukebladene til ungjentene er så blåst for vettugt innhold. Gi henne et abonnement på National Geographic!
Espoir Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Mine jenter liker Cosmopolitan. Teit blad, men......
Anne-B. Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Huff og grem. Her og nå kan jeg erklære at slikt vil bannlyses i vårt hjem, men det blir vel noe annet når den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå