Gå til innhold

Dere som ruger. Hva gjør dere med disse "deilige" Crinone restene? Og hvordan er sexlivet i rugetiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et fryseforsøk denne gangen og er på RD 6 nå. Husker fra sist gang at Crinonen ble ganske så nasty etterhvert, med en del rester som ble liggende rett innenfor skjedeåpningen. Den gang skulle jeg vente til det var gått en del dager før man hadde sex, men hvordan er det med slike restriksjoner under fryseforsøk? Ikke det at det frister så veldig når jeg vet hva som ligger rett på innsiden, men samtidig så begynner jeg å bli litt nøden:) Ærlig som jeg er, har jeg jo fortalt mannen at det er litt ekkelt det som kommer ut mm, og han blir vel ikke akkurat veldig gira av det..

Så jenter, hva gjør dere med disse restene hvis dere har dem? Lar dere dem være til det kommer ut selv, eller plukker dere det ut? Og hvordan blir det med sexen i denne perioden?

Hehe, dette ble et litt ekkelt og ærlig innlegg ser jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ikke sex i den perioden, og etter som jeg husker så var det ikke anbefalt med samleie. Blir jo akkurat samme prinsippet om det er ferskt eller frys vil jeg tro.

Men en kan jo stille lysten på andre måter enn samleie også da :-) orgasme er bare bra, for det gir god blodgjennomstrømning i livmoren!

Og ja, crionen er skikkelig ekkel, men, men - bare den virker så er det jo for en kort periode :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...