Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=20464283 Hva tror dere? Kan jeg be om at dersom budet blir akseptert så inngår alt av møbler, seng etc??
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Utrolig lekker hytte:) Jeg blir gjerne med på tur hehehehe. Jeg tror du bør legge inn i budet om at det gjelder med alt inventar, men så spørs det hva selger godtar. Det er jo alltid lov til å prøve seg. Regner ikke med at det står kjøpere i kø liksom.....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Om det ikke står noe er ikke møblene med. Du kan selvfølgelig be om det, men har du råd til denne hytter har du vel råd til å kjøpe egne møbler. Eller?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Hehe det skal bli familiehytte, dvs pappa og mamma eier nok opp mot 80% av hytten, vi er ikke stinne av penger enda så! Jeg skal liksom sette meg inn i diverse rundt denne hytta, og i helgen skal vi på visning!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Jeg tviler på at møblene er med, da dette så ut som "utstillingsmøbler", altså at "hytta" er møblert for visning/fotografering. Sykt fint område, men syns ikke "hytta" var noe sjarmerende.
Raych Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Det står ikke noe i annonsen om at møblene er innkludert, så da er de nok ikke det. Utrolig hytte da...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Inventar som møbler inngår aldri i eiendomskjøp, dersom det ikke gjøres en spesiell avtale om det. Fastskrudde lamper etc skal blir igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå