Gå til innhold

Vi skal legge inn bud på denne hytten, men jeg finner ikke ut om inventar er inkl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Utrolig lekker hytte:) Jeg blir gjerne med på tur hehehehe. Jeg tror du bør legge inn i budet om at det gjelder med alt inventar, men så spørs det hva selger godtar. Det er jo alltid lov til å prøve seg. Regner ikke med at det står kjøpere i kø liksom.....

Skrevet

Om det ikke står noe er ikke møblene med.

Du kan selvfølgelig be om det, men har du råd til denne hytter har du vel råd til å kjøpe egne møbler. Eller?

Skrevet

Hehe det skal bli familiehytte, dvs pappa og mamma eier nok opp mot 80% av hytten, vi er ikke stinne av penger enda så! Jeg skal liksom sette meg inn i diverse rundt denne hytta, og i helgen skal vi på visning!

Skrevet

Jeg tviler på at møblene er med, da dette så ut som "utstillingsmøbler", altså at "hytta" er møblert for visning/fotografering.

Sykt fint område, men syns ikke "hytta" var noe sjarmerende.

Annonse

Skrevet

Det står ikke noe i annonsen om at møblene er innkludert, så da er de nok ikke det. Utrolig hytte da...

Skrevet

Inventar som møbler inngår aldri i eiendomskjøp, dersom det ikke gjøres en spesiell avtale om det. Fastskrudde lamper etc skal blir igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...