Mitzy Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har nå kommet i uke 26 og idag da jeg kom på do hadde jeg litt blod i trusa og på papiet. Først var det mørkt(ikke brunt) men så nå er det mer rosa..Hadde menslignende smerter i går på morran men det gikk over så slo meg til ro. Men så fikk jeg det igjen idag og da kom det litt blod. Sikkert ikke farlig,men har mista 2 ganger før men dog uke 9 og 12. Så fikk jeg ei jente sm ble født en mnd før termin på snart 2 år. Hvor skal jeg ringe først? Legen eller føden? Vil ikke virke hysterisk heller. Har ikke hatt sex på flere mnd ellers kunne det vært det.. Kjenner det sparker nå så vet det er liv. Dette ble vel mye rart på en gang men.
Mitzy Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2010 Takk. Ringte legekontoret istad, men kontordama sa det sikkert ikke var noe alvorlig, så ble ingen legetime:( Ikke det at det trenger og være det, men sitter bare og gråter for jeg er sliten av alt. Orker ikke dra på jobb og smile nå. Så blir hvertfall hjemme idag.
babymaby Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Jeg ville ringt føden, jeg. Eller jordmor, dersom du går til jordmor på kontroller.
Mitzy Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2010 Skal bare få samlet meg så ringer jeg heller føden og hører. Har ikke vært hos jordmor for har rett og slett ikke hatt tid eller husk og bestille Jobber 100%, 2 åring i hus og hunder som krever sitt. Tro meg at jeg angrer nå. Har vært hos legen på ett par svangerskapskontroller da.Men blir liksom inn og ut.. Skulle ønske jeg hadde hatt noen som forsto at jeg var bekymret.. Ikke legekontordama... Er det for seint og bestille jordmortime så seint i svangerskapet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå