Gå til innhold

I cant sleep, I cant sleep - It`s like someones

Anbefalte innlegg

Skrevet

pokes my face.... Tralla-laaah...

Tenk deg en laaang dag, kroppen føles som sirup og senga venter. Du legger deg godt til rette, pakker puta der den skal være. Puster godt ut og lukker øynene.

Det er stille fra bråkebøttenes senger og mannen, for en gangs skyld, sover rolig uten snork.

Du lukker øynene, kjenner søvnen kommer sigende og så....

POKE!

Huh? Noe ubeskrivelig gjør at du bare MÅ snu deg i senga. Du irriterer deg litt, men snur deg og gjør samme prosedyren igjen. Dytter på puta, vrir på dyna, lukker øynene.

POKE!

HHæh? Og så må du snu deg igjen.

Sånn fortsetter det til de små timer.

Getting loco-loco here. *gjesp og stønn*

Jon Blund kan sparke seg bak, for hos meg er han ikke.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Han er her, jeg deler gjerne. Har en overdose Jon Blund i hele kroppen. Nå har jeg vært tidlig oppe, ordna unger, trent (!) og dusja og håpa at jeg deretter skulle være mindre slakta av trøtthet, men nei.

Veldig stakkars deg. Søvnløshet er bare ultradeprimerende.

Gjest amandine
Skrevet

Det der er rett og slett min store skrekk... Håper dagen din blir rolig, og natten lang

Skrevet

Takk takk, har vart noen uker nå så jeg er bare liiiitt smårar.

Meeeen; *trommevirvel* nå har jeg meldt meg på yogakurs. Så nå skal jeg lære meg avspenningsteknikker for meg selv samt bli bendy for mannen.

Gjest sug lut
Skrevet

The doublejointed Dorris - all bendy.

Yoga er supert. men jeg fant ut at jeg avspente så totalt at jeg alltid sovna og snorka. Om jeg ville kkunnet overføre det til søvnløse netter er jeg ikke sikker på.

Skrevet

Jeg betaler gladelig pengene for Yogakurset selv om jeg sovner på kurset - jeg sover jo iallefall en gang da. :-)

Spørs om mannen blir like glad når det fortsatt knaker i knær og hofter etter endt kurs. Forhåpninger til himmels - for så å falle på snørra.

Skrevet

jeg kan oog jegvil jeg kan og jeg vil zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzove men gutta minesyntes ikke jeg skullefå lov i natt heller.

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz er trøtt men i natt så skal jeg sove det er bare bestemt. pappan kommer hjem oghan har lovet og ta nattskiftet. gleder meg bare går å drømmerom denne natten som kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...