Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 det skjer ingetning når jeg trykker på facebookchatten. har vært sånn i over 1 uke. noen som har samme problemet? hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 ja... hvis du går på innstillinger, så på applikasjonsinnstillinger... der det står vis: trykk på lagt til profil... der får du mest sannsynlig opp en applikasjon uten navn. fjern den... da løser det seg. hvertfall hjalp det meg. er visst spyware eller hva pokker det heter. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 jeg finner ikke det du snakker om:( men uansett, takk. hehe
sjøsamen Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Har din FB vært treg i d siste? Sjekk applikasjonsinnstillingene, velg , der finner du en Uten navn, fjern den. D e en spybot. Har nettopp gjort d sjøl.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 har vært der å sett.. men er ingenting som er uten navn:( skikkelig irriterende.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Det står "uten navn" på applikasjonen. På min stod den øverst...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 jeg har ikke den applikansjonen.. :s har sendt mail til facebook. får se hva de svarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå