Bimmelim Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Er veldig fornøyd m/vogna.Som førstegangsmor er jeg ikke så erfaren på dette med vogner. Ser jo i etterkant at det ikke hadde gjort noe med en større bag spesielt mht vinterbruk.Men synes vognen ellers er utrolig lett og grei i bruk mht vond rygg (ut og inn av bil osv). Har en varioplus bag til vogna. Datteren min vokser så fort i lengden, så ser at den fort kan bli liten den bagen. Hun er snart 3 mnd. Men kan altså bruke den en stund til. Hvordan er det å bruke softbag om vinteren og kjølige vårmåneder?Noen som kan komme med gode råd mht hvordan dere ordner til for barnet i denne vogna og evt softbagen...eller andre løsninger med Teutonia vogna? Gode og snarlige råd mottas med STOR takk;o)
mammantilT&I Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 dytter litt på denne da jeg også lurer på samme tingen;)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har/får vårbarn, så de har vokst ut av bagdelen før vinteren. Men hvis du vurderer softbag for bruk på vinteren, ville jeg satset på en god, gammeldags skinnpose i ull jeg. Vi bruker min gamle saueskinnspose i ull om vinteren. Det originale trekket var jo ikke pent, så moren min sydde nytt trekk i vind-og vanntett stoff. Så med det, og evt et ullpledd, så holder knærten seg god og varm.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Softbagen er vel ikke mye lengre enn hardbagen?? Og i en softbag får du ikke store vinterposen...Jeg foreslår at du , når du må kutte ut bagen, skaffer en vognforlenger. Tror biteringen selger disse. Det er som en ekstra ramme du setter på i fotenden av sportsvognsetet som gjør denne om til en stor bag. Da kan du ha en god pose oppi der, og må ikke bruke selene før hun beggynner å kave seg opp. (Men det skjer nok snart uansett ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Jeg fant den ikke på biteringen (du kan jo ringe og sjekke) men på pingpong-online har de den. Du finner den under tilbehør til Teutonia og heter seat extension :-)
Bimmelim Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2010 Takk for råd og tips folkens! Kjempeflott! Da skal tulla nok få det godt, varmt og trygt;o)
juliogjuleprinsesse Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Vi hadde denne vogna til jenta vår, jeg kjøpte fotforlenger og hadde vognposen rett i sportsdelen fra hun var ca 6 mnd, da var fashionbagen for trang, Kan anbefale dette på det varmeste. Vi hadde stormtrekk i tillegg og det var ypperlig!
juliogjuleprinsesse Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Lilleprinsen selger, jeg kjøpte mitt teutonia utstyr der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå