Blå+Rosa? Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Var ikke meininga å høres så negativ ut, trodde bare at du spådde de 5-6 første som svarte på tråden din, så det var derfor jeg trodde du hadde hoppet over meg som nr. 2, visste ikke at du plukket ut de som hadde færrest spm. Beklager dette. Viss jeg skal spørre om en ting så er det hvilket kjønn det er i magen min? f.140786 Fikk svakt positiv test i dag. Synes det er utrolig snilt av deg å bruke av din egen fritid til å spå oss her inne, skjønner at det tar mye energi. Dere spådamer gjør en utolig jobb!
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Jeg plukker ikke ut de som har færrest spørsmål heller,,Jeg foretrekker heller 2 spørsmål enn 4-5 for da har jeg tida til å rekke over mange flere liksom..Jeg går ikke etter type spørsmål.eller antall spørsmål (men lettere å spå de med 2-3 spørsmål enn flere,dette for at jeg ska rekke over mest mulig) Jeg går etter energien,tar det på feelings liksom.. Jeg har spådd 10 stk nå,Sku kun spå 5-6 personer, har jo sittet her i over 5 timer,så nå ska jeg sove .har jo 3 unger jeg er alene med,som står opp tidlig.. Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå