Gå til innhold

Tussimor....Jeg var nummer 4 på lista di men....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme skjedde her, jeg var nr. 2 på lista :(

Skrevet

Jeg plukker ut folk etter feelinga..Ikke etter hvilken plass dem har på lista.... Er det ei som har 5-6 spørsmål hopper j selvf over henne og tar ei aen som kun har 2 spørsmål f eks..Det tar tid å spå dere,og da må jeg bare prøve å begrense det slik.Slik at alle har en sjanse liksom..Hvis jeg ska svare ei som har 4-5 spørsmål tar det jo mye lengre tid enn ei som har 1 eller 2 spørsmål. Har nå sittet her sia kl 20.15 å spådd,nå er klokka straks 00.30 og ennå er jeg ikke ferdig...En del ganger svarer jeg kanskje ikke,det kan være flere grunner til det.. Det første som j nevnt her,men også at jeg kan få trist følelse på dere,og da velger jeg å ikke spå dere,men heller styre unna...Jeg prøver så godt jeg kan å prøve å rekke over folk..Jeg sa 5-6 personer idag.;Men hvis du leser flere innlegg her,har jeg da spådd flere enn det....Hvis dere ønsker å bli spådd på timen har jeg da en spåkafee..Det er bare å ta turen inn dit.. http://spaakafen.page.tl/

Så dere som vil bli spådd gratis ,ha litt tolmodighet med meg...For jeg må nok prioterere dem som vil betale litt for spåing....Jeg har da brukt masse tid på dere som ønsker å bli spådd,,,Jaja,enkelte blir velø aldri fornøyd... Synd da....

Skrevet

Joda er ikke det men du skrev og til meg i eget innlegg at du skulle ta det med en gang

Kan jeg stille to spørsmål da?

Når blir jeg gravid?

Og gifter jeg meg med samboeren min?

PS: Fikk du trist følelse av meg??

Skrevet

jeg hadde da bare 2 spm jeg åsså....men du fik sikkert en trist følelse da....men greit jeg tåler å høre det =)

Skrevet

Setter stor pris på dere spåjenter jeg :) Vet selv hvordan det er.

20 jenter som spør når de blir gravide, da er det ikke lett å klare alle sammen.. Man blir faktisk sliten av spåinga, det blir iallfall jeg ..:)

Men du er herlig Tussimor :) å dere andre spådamer her inne..!!

Tommelen opp for dere :)

Vennligklem fra meg :)

Skrevet

Kristine; Jeg skrev aldri at jeg fikk en trist følese av deg... Jeg skrev at det kan være flere grunner til at jeg hopper over,jeg spår ikke etter hvilken plass på lista du er,jeg går etter feelinga.... Ikke at det var noe trist med deg... Hvis du leser innlegget så ser du at j har spådd deg...

Skrevet

90>32010 ;)

Tusen takk ;) Koslig å høre at noen setter pris på oss,og det vi gjør.. Ja,du veit selv hvordan det er.Tok meg en pause på 3 uker,sia jeg har streptikokker i halsen..Men bedre nå ja., Så da tenkte jeg å begynne å spå igjen,men kan ikke akkuart si at jeg har lyst å fortsette når dem holder på slikt akkaurt ... Jeg har sittet sia 20.15 og kl er straks 01.00 nå..Så det tar lang tid og mann blir sliten...

Klem tilbake ;)

Skrevet

Sorry jeg mente ikke å være kjip da...Unnskyld :(

Skrevet

Helt enig tussimor :)

Vi har faktisk ett liv utenom spåingen også, men er ikke alle som tror det:/

Huff, bra du begynner å bli frisk da :) Er ikke godt å ha sånt i halsen..

Ja, syns du er utrolig flink jeg :) som tar deg tid til så mange, for det gjør ikke jeg :P

Btw: Har du orket å sjekket om jeg er gravid nå? skal teste imorgen skjønner du :P skulle hatt mens ca rundt 17-19 jan.. testet neg på lørdagen.. men mensen kommer ikke =/ ikke noe tegn til den heller.. hmm

14.12.90 er datoen min :)

Du må ikke, kan ta det siden om du er sliten:)

Skrevet

i et inn legg skrev du at de 5-6 FØRSTE sulle få bli spådd gratis. men kansje du mente de du plukket ut selv?

Skrevet

Skjønner at dere vil bli spådd jenter, det vil jeg også. Men de får sikkert 100 henvendelser i uka. Da hadde ikke jeg hatt tid til å spå alle hvertfall. Er ikke alle som er like åpne og lette å spå heller så hvis de får en sterk følelse på en annen skjønner jeg godt at de ikke følger nummerering:)

Syns dere er greie dere som spår som gidder. God helg:)

Skrevet

signerer dollybaby. det er veeeeldi mange hverdag her inne å alle vi vil bli spådd, men spådamene har eget liv også, med barn,jobb, hus osv, mye å gjøre, kan ikke sitte å trykke på datan døgne rundt. jeg har 1 barn å mye å gjøre å har nesten ikke tid til datan lenger. vet at tussimor har 3 barn, samtidig som hun er syk så jeg skjønner ikke hvordan hun klarer å spå så mange som hun gjør, både gratis og de som betaler. en som vil bli spåd tar jo ikke bare 5 min liksom, det tar kansje 1 time eller mere også.

jeg er stolte av alle spådamer som faktisk tar seg tid til oss masete kvinnfolk:)

Skrevet

Prøvd lenge Arongulle1år+SA*ønsker-spire* Prøvd i over 2 år- slitsomt. Håper på et mirakel snart da:)

Skrevet

med min første prøvde jeg i 7 år, sa det tok jo sin tid. nå har vi mistet en gang i september, var 6 uker ikke planlagt, så bynte å prøve fra oktober, ble gravid nesten med det samme men mistet i uke 9 den 22.12. så har vel prøvd i 4 mnd nå tilsammen.

vet det er slitsomt å prøve så lenge,mn det viktigste er vel å tenke på noe annet en graviditet, var det som hjalp meg:) har du vært til utredninge eller noe sånt? tenker på at du har prøvd over 2 år, om d kansje er en grunn?

Skrevet

Å så kjedelig å miste. *føler med deg*

Har vært til utredning. Alt var bra med meg, men mannen hadde lite med svømmere. han hadde en infeksjon så har gått på antibiotika. Venter på svar for å se om infeksjonen er borte nå. skulle ta 3-4 mnd for å få normal mengde med svømmere så får håpe det klaffer snart.

Ikke lett å la være å tenke på barn og graviditet, men prøver å la være.

Får håpe dere får en spire som sitter snart:)

Skrevet

ok,bra at d ikke var noe med deg da, her i gårn var d begge, jeg hadde pcos og mannen dårlige svømmere på grunn av en medesin mot epilepsi som han brukte da han var en liten gutt, ingen som ga informasjon om at han kunne bli steril av den medesin da, jeg kurerte min pcos med en slanke operasjon i 2007har gått ned 63kg sia da, ble gravid me gutten 6mnd etter den operasjon. ja det er veldig leit å miste i allefall siste gangen var d tragisk, fikk ulbilder helse kort osv selv om jeg sa at er ikke d lurt å vente så sa legene bare neida går så fint å du har jo allerede sett fostre leve 2 ganger nå:) joda gikk kjempe fint helt til jeg sto med det i hånda mi å så den lille spiren samt at det var blod oooover alt, do,meg,gulv,vasken osv, men fikk ikke komme til legen før dagen etter selv om jeg blødde sånn. er litt irritert hvordan helse norge er. er jo helt normalt å miste, ja er det,men ikke får meg å ikke får mange andre selv om det er normalt får leger osv.

håper spira sitter hos dere snart. klem

Skrevet

offa, ja kan ikke akkurat si at det norske helsevesen er så bra alltid. tragisk. er kanskje normalt å miste, men det er ikke lett å oppleve det likevel. Rart ingen opplyste om at medisinen kunne gjøre ham steril, det er jo ganske viktig informasjon da.

Får håpe det snart blir vår tur:)

Lykke til;)

Klem

Skrevet

Nå orker jeg ikke mer.. Nå slutter jeg her.. Dere er jammen meg utakknemlig ,hvor mange timer og år har jeg ikke brukt på dere?? Dere Blir jo sint for at jeg ikke rekker å spå alle sammen,hvordan i alle dager ska jeg rekke over alle??Satt her å spådd dere GRATIS fra kl var 20.00 til kl var 01.30,ennå hadde jeg ikke rukket over alle..Jeg skrev at jeg sku spå 5-6 personer ,men spådd minst 15-16... Dere krever jo jammen meg svar fort å,flere av dere begynte å sur mule da hadde gått 2-3 timer etter at jeg sa at det sku være spåchat... Så nå får dere ringe til spå damer ,å betale teletorg priser ..For dette her ,orker jeg ikke mer...Jeg har 3 barn som jeg er alene med,jeg sliter med fybromyalgi og har senefestebetenelser ganske så ofte..Likevel sitter jeg her ,time etter time å prøver å være snill.-.- Er det rart spå-folka slutter å være her inne..Det er kostant press på oss spådamene her,,, Så heretter hvis noen vil at jeg ska spå dem,så kan dere sende meg en mail og betale fra 200-250 kr for et spå legg.... sjekk gjerne min spåkafee... De som vil bruke spåkafeen får svar innen 1 time...

Ha en fin kveld alle sammen... ;) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...