Gjest Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har vært så utrolig trøtt og sliten i det siste, tørr i munnen, voldsomt tørst hele tida og konstant tissetrengt, så i forrige uke dro jeg til legen for å sjekke om jeg kunne ha sukkersyke. Det hadde jeg ikke, prøvene viste seg at jeg er gravid!!! :-) Har alltid hatt hatt uregelmessig mens og var ganske uforberedt på nyheten. Skal tilbake i morgen å prøve å finne ut hvor langt på vei jeg er. Blæra sprenger voldsomt og vannglasset fylles jevnlig, noen andre som har det sånn? Er dette vanlige svangerskapssymptomer så tidlig i svangerskapet?
Sussapia Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er i femte uke nå og er utrolig tørst , og ja , jeg går på tissern heeeele tiden Så dette er hvertfall likt mine symptomer!
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg var også utrolig tørst de første ukene:) drakk rett fra kartongen til og med på natta..hehe..gratulerer så mye til deg:)
*Lissja* Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Mye tørst og tissing her også Og ømme pupper.. Greier ikke helt å tro på dette ennå da.. er så redd for å miste:/ Menssmerter nå og da hele tiden og de bekymrer meg! Selv om jeg vet at noe er normalt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå