Gå til innhold

da er jeg offisielt kommet til 1.trimester :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

og gleder meg over å være her. er mellom 4-5 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så koselig..Gratulerer så mye :)

blir dette din andre?

Skrevet

Ja det blir det, min første blir 4 år i april :) hvor gammel er din første?=)

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos deg med den lille huleboeren. Jeg han også et barn født i -06. Tror det blir fin alder mellom dem. Blir ca 4 år mellom. Har min siste dagher inne på 1. trimester idag. Blir jo også deilig å komme videre!

Skrevet

Yeeey!! Gratulerer masse, og velkommen!

Da kan vi følge hverandre vi da ;)

Skrevet

Lykke til på 2 trimester da:))

Ja det må vi gjøre hopeful:D

Skrevet

Hei på dere hopeful og bålle:-)

jeg er også på vei med nr2 og er 5 uker på vei i morgen...kjempe spennende. har en sønn på 2år og 3 mnd så blir rett under 3 år mellom mine...gøy hvis vi kan følge hverandre

Skrevet

Så gøy :D Dette er mitt første svangerskap så jeg er helt grønn på dette. Godt jeg har noen jeg kan spørre da ;)

Har dere noen symptomer da?

Skrevet

Så spennende...gratulerer. du må bare spørre og grave...er så mye man lurer på første gangen...

jeg føler meg veldig oppblåst og har hatt litt magesmerter i den tiden jeg skulle hatt mens,også har jeg veldig såre/ømme bryster.

Skrevet

Så koselig med flere:o)

Jeg har kun symptomer som komer å går litt fra dag til dag: vonde brystvorter, kvalme, tretthet, stikkinger i magen og veeeldig dårlig mage hehe. Kvalmen kommer å går litt hele dagen, heldigvis at jeg slipper gå slik konstant.

Topsy har du prøvd å gå med ullamme-innlegg inni BHen? Det gikk jeg med hele forrige svangerskap, gikk jo gravid for det meste på vinteren da. Det var krise om jeg glemte å ta de på meg en dag. Men smerten/svien i brysvortene forsvant altså hos meg når jeg brukte de ullinnleggene :)

Skrevet

Takk! Det kommer jeg nok til å gjøre også =) hehe

Har bare ømme bryster jeg.. Også klarer jeg ikke holde inn magen lenger (har litt pudding fra før av) :P hehe

Vet du når man får høre hjertelyden hos legen? Har time om en måned. (En jeg kjenner fikk ikke høre den de første gangene) =/

Skrevet

Åj, man kan bare se hjerteslagene på ultralyd fra uke 6-7. Man kan ikke høre før rundt uke 12... Her lytter aldri legen etter hjertelyd før man er 14 uker, fordi de ikke vil bekymre oss om de ikke finner den.

Skrevet

Ja når jeg tenker meg om er jeg og ganske dårlig i magen faktisk...og fryser ofte...tydelig at noe skjer ja:-) ullinnlegg var bra du minte meg på. jeg brukte det forrige gang men har ikke tenkt på det denne gangen...har jo heller ikke vist det så lenge da jeg bare er snart 5 uker på vei...takk for tipset...veldig viktig å ikke fryse på hender og generelt selvfølgelig...kroppen jobber på høygir den nå og spesielt brystene er utsatt for betennelse osv...

Skrevet

Jeg heller klarer ikke holde magen inne hehe...og vi som bader en dag i uken på jobb...redd de finner det ut tidligere enn når jeg hadde tenkt å si det hehe

Skrevet

Bålle: Okey, I see... Tenkte jeg skulle prøve angelsound når jeg har kommet så langt. Så er det bare å vente til 3D UL i april...Gosh, håper det går fort altså!

Topsy: hehe.. ja måtte si det til min mor for noen dager siden.Før jeg fikk en kommentar om jeg hadde lagt på meg.. Snille mamman min.. haha

Skrevet

Åh skal du å bestille 3d i april? Nyskjerrig på kjønnet??

Skrevet

Prøvde først å få en tidlig UL for å kunne se hvor langt jeg egentlig er på vei. Men hu dama jeg snakka med var ikke norsk, og skjønte ikke at jeg ikke har hatt noe mens siden nov pga p-pilla.. Så da sa hu at jeg skulle komme i uke 18.

Jeg er ikke så nysgjerrig som min samboer, han som maste på det.hehe

Skrevet

Hehe jeg og har sagt det til mine foreldre og svigerforeldre...klarte ikke la være...skulle ønske jeg fant dette ut i uke 12 hehe mamma bor langt unna så jeg har ikke så mange som kan mobbe meg hihi

Skrevet

Ikke vi heller.. Siden det var så mye surr fra legens side måtte jeg ha noen å snakke med så det ble min mor. Sambo skjønner jo ikke så mye om gravitester osv. Godt å kunne dele med dem siden dette ikke var helt planglagt fra vår side. De har jo litt erfaring. =)

hehe.. heldiggris!? Huff hu maser om kosthold og mosjon osv. Men jeg vil helst sove fram til uke 12 =) hihi

Skrevet

Gratulerer så mye!! Jeg har også en fra før som blir 4 år til våren:)

Skrevet

nei mannfolka skjønner ikke så mye av dette jentegreiene her...jeg visste ikke hva forrige ble og skal heller ikke vite kjønn denne gangen...syns det er utrolig spennende å ikke vite jeg da...mamma maser på tlf da...vi snakker vel sammen ca hver dag til annenhver dag ca....hehe ja sove er utrolig deilig nå om dagene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...