Gå til innhold

Morgen=jente og kveld=gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt en teori om at morgenkvalme tyder på jentebarn og kveldskvalme på guttebarn?

Stemmer dette hos deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært kvalm i det hele tatt og venter en jente. Venninna mi spydde de første månedene, morgen og kveld, og fikk en jente.

Tror ikke det fins noen fasit;)

Skrevet

jeg har ikke vært noe spesielt kvalm i det hele tatt og jeg venter gutt:)

Skrevet

Fantes ikke kvalm første gangen, ventet og fikk en gutt :)

Ekstrem svangerskapskvalme denne gangen og jeg venter en gutt :)

Men det stemmer jo ofte da, men ikke på meg denne gangen. Har alle tegnene på at det skal bli jente i følge mytene.

Skrevet

Jeg var ikke kvalm med førstemann og fikk gutt, denne gangen var jeg kveldskvalm og har enda en gutt i magen, så det stemmer her iallefall :)

Skrevet

Jeg venter jente og slet med kvalme til alle døgnets tider fra uke 6-14, så må i tilfelle være mange unntak hvis den regelen skulle stemme.

Skrevet

Garantert, er kvalm 24/7 og venter en gutt og ei jente :D

nei fra spøk til alvor... så tror jeg ikke det stemmer. Ikke på de jeg kjenner iallefall.

Skrevet

Stemmer ikke på meg. Jeg var kjempekvalm de første 3 mnd. og var kvalm fra jeg sto opp og ut på ettermiddagen.

Jeg venter gutt.

Skrevet

Jeg er gravid med gutt nr to. Har vært veldig mye kvalm de 3-4 første mnd i begge svangerskap, verst om morgen / formiddag:)

Stemmer ikke på meg i hvert fall...

Skrevet

Jeg var minimalt kvalm og kastet kun opp to ganger. Når jeg først var kvalm så var dette om kvelden. Jeg venter jente :-)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg var kvalm døgnet rundt og fikk jente.

Dette tror jeg bare er tull som alle andre teorier hehe :)

Skrevet

Var ikke noe mønster i min kvalme heller - var kvalm både tidlig og sent - og jeg venter gutt. Nå skal det også sies at jeg ikke var fryktelig plaget med kvalme - og kastet ikke opp en eneste gang.

Skrevet

Kjempekvalm ettermiddag/ kveld i alle mine tre svangerskap, og bare jente her. Så for min del har det vært omvendt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...