Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 .... har dere behandlet det selv (Flagyl, Dalacin, Zidoval) fra apoteket, eller MÅ man dra til legen?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 jeg dro ihvertfall til GYN og fikk skikkelig diagnose og legemidler. Fikk en gel man skulle inføre med sprøyter (uten spiss selvsagt) i skjeden. Var helt frisk etter en uke:) Men når jeg gikk på behandlingen var det litt ekkelt at det rant hvitt gørr ut av hufsa:/ Men kroppen må jo kvitte seg med ulumskhetene;) Jeg ville tatt en tur til GYN, dette er de skikkelig vant med, så det er ikke flaut! Og da får du noe som virkelig hjelper. Det er skummelt å gå med BV for lenge:/
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg var hos legen og fikk påvist det, og fikk 2 eller var det 3-dagers tablettkur. Borte ble det.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Mener jeg fikk Flagyl på repspt den ganngen jeg..men det funket hvertfall som bare det på meg,og jeg sleit big time!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Hva er årsaken til BV? Og hvorfor er det skummelt å gå med det? Jeg hadde det begge gangene når jeg var gravid, bør jeg få sjekket ut om jeg har det fortsatt? De sa til meg at BV kommer tilbake for hver gang en har hatt mens....
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har det. og er gravid i uke 10... Har absolutt ingen symptomer/plager. var legen som tilfeldigvis oppdaga det. Så jeg skal gå noen dager med dalacin etter uke 12.... Er det så farlig da? og hva kommer det av?
Gjest eelis+kian Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Det lukter fisk av skrufsa. Jeg har hatt det flere ganger, og for meg har Dalacin hatt best effekt. Men det må man vel ha på resept? Uansett er det bedre å dra til legen for å utelukke andre sykdommer.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 BV kommer ikke tilbake hver gang en har hatt mens hvis man behandler det når man får det. Hvem sa det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå