kaninmor Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Er det noen her inne som skal føde i Stavanger?? Jeg kom plutselig på i dag at de anbefaler oss å skrive seg inn i god tid før termin.. Legen min har ikke sagt noe om dette, derfor har jeg ikke kommet på det.. Jeg venter barn nummer fire.. Skulle tru jeg kunne dette nå:-))
Nikki 75 Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Jeg skal føde i Stavanger. Skal på journalskriving eller hva det heter ca. 1 måned før termin. Fikk satt opp tid da jeg var på ordinær ultralyd i uke 19...
nikolinee Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 ja jeg skal føde i stavanger jeg glemte også det, men leste tilfeldigvis i et hefte fra jordmor at jeg måtte ringe å bestille tid til det, men det ordnet seg det
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 ja jeg skal, har ikke hatt noen time til innskriving, håper legen ordner med det. Hvis ikke komme jo ungen når den skal uansett
Nikki 75 Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Jeg synes dere skal ta kontakt med fødeavdelingen og avtale tid til journalskriving, så slipper dere mye bry når fødselen kommer i gang. Jeg fikk som sagt innkalling automatisk, og trodde det var noe alle fikk. Fikk også et skriv der nummerne til journalskriving står: 51 51 94 76 eller 51 51 81 70
NostraStoria Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Helt enig der Nikki 75. Hvis en ikke har vært på kontroll/UL o.l på sykehuset i svangerskapet så er en ikke "i systemet" og må bestille tid for journalskriving selv. Lurt å ringe i god tid i forveien da det kan være lang ventetid. Jeg fikk heller ikke innkalling automatisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå