Gå til innhold

større sjanse...?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA i desember...Har nå fått gravidsymptomer igjen,ca 5 dager til IKM...Er det mulig jeg er gravid igjen,stemmer det at man lettere kan bli gravid etter en SA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, så leit at du måtte oppleve SA. Du kan godt være gravid igjen. Men det er ikke lettere å bli gravid etter SA enn ellers. Mange er derimot mer bevisst prøvingen og kroppens tegn etter SA, når eggløsning er, etc, derfor klaffer det fort igjen for mange. Lykke til! :-)

Skrevet

Ville bare oppdatere litt her...Det stemte,jeg er gravid igjen!!:)

Veldig glad for det,men kjenner jeg ikke klarer å slappe av helt...Er det større sjanse for å miste igjen etter å ha blitt gravid igjen uten å ha hatt mensen imellom??? Noen som vet??

Skrevet

Gratulerer! Eg ventar i spenning på mensen, men veit med meg sjølv at eg ikkje kjem til å bli så overlukkeleg om eg er gravid. Må nok komme meg gjennom dei 12 første vekene + å ha sett ein levande baby på UL først.

skal ikkje vere større sjans for å miste uten å ha mensen først. Legane anbefaler å vente ein mens meir pga å vite termin.

Skrevet

Men GRATULERER! Dette var gode nyheter! Det er ikke større sjanse for å miste bare fordi du ble gravid uten mens imellom. Masse lykke til og kose deg med voksende mage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...