Nufsa Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Trodde jeg hadde IKM på tirs eller i dag ut fra testing etter EL. Har fått TR nøyaktig 14 dager etter pos EL test de 6-7 siste pp`ene. Har ikke kjent noe særlig til at TR skulle komme heller, men litt murring i korsryggen kanskje. Trodde at jeg fikk TR i dag da jeg tørket bort litt lysebrunt slim da jeg var på do tidligere på dagen. Pleier å blø litt straks etter brunt slim, men har ikke kommet noenting etterpå.....hmmmmm ikke som det pleier. Kan det være noe på gang likevel? Hadde skikkelig mensenvondt bare en 4-5 dager etter EL. Går det an å ha festesmerter (høres litt rart ut)? Noen som har opplevd noe lignende? Det er vel bare kroppen som tuller igjen. Har hatt noen skikkelig tullete sykluser fra pilleslutt i des 08 frem til oktober 09.. Blir sikkert kjempeskuffa nå og våkner til TR i morgen.....men pleier aldri få det på morgenen, alltid litt tidlig på ettermiddagen. Tok en G-test på mandag og ble lei meg da den var så negativ som den kunne bli........Tror det blir ny test i morgen tidlig, jeg.....og enda en skuffelse sannsynligvis. Men er litt spent da.....hm ikke litt men ganske mye! Hadde jo egentlig gitt opp og har gafla innpå med trøstesjokolade og pizza fordi jeg syntes synd på meg selv, hehe:-)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Hei, vet hvordan du føler det! Jeg kvir/gleder meg til å teste imorgen tidlig.. vet jeg blir så utrolig skuffet når den alltid blir neg... Men vet at det er bare å prøve igjen, ikke miste motet Lykke til med testing imorgen tidlig Krysser fingrene for deg!
Nufsa Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2010 Hei:-) Hvordan gikk det med testinga di i dag da? Min ble selvfølgelig negativ, men synes jeg kunne skimte en anelse skyggestrek, men lenge etter at tida gikk ut. Sikkert bare syner fordi jeg stirrer så lenge på testen, hehe. Har fortsatt ikke fått TR, så har fortsatt litt håp her.....men så tenker jeg at jeg kanskje kan ha hatt EL litt senere enn jeg trodde pga de smertene. Hadde pos EL, men kanskje kroppen ikke klarte å slippe egget akkurat da.....kanskje magevondtet jeg hadde senere egentlig var EL smerter? hmmmmm.......fortsatt bittelittegrann håp igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå