Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom jeg i mitt forrige svangerskap som endte med S.A ikke var klar over at jeg var gravid , blir ting vanskelig å huske nå .

Magen min er utroolig opplåst og for en måned siden hadde jeg flat mage , men nå er den opplåst og hvis jeg prøver å trekke inn magen er det en liten kul .. Er dette fordi magen min har mye luft ?

Hvor lang tid tok det for deg at du kjente at magen vokste ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

titter innom fra 2. tri-her begynte den ikke vokse før uke 19-20.. 1. gangs jeg da :)

Skrevet

Jeg måtte begynne med gravid klær i uke 10 ca med mitt andre svangerskap:p (første husker jeg ikke) Så skal bli spennende å se nå, men er jo individuelt for alle da:)

Skrevet

Jeg er begynt på uke 12, og har ikke noe mer enn oppblåst mage :) Det varierer fra person til person når magen begynner å komme :)

Skrevet

jeg har begynt på uke 14,og har ikke noe mage..tredjemann...tror det tar en stund til før den kommer..

Skrevet

Sist ble ikke magen synlig før jeg var 4-5 mnd på vei, nå er den synlig allerde! 7+5 i dag... :)

Skrevet

Okey :)

Godt å få delt litt erfaringer ! For magen min er ikke stor nå , sikkert bare oppblåst , men den er helt hard .. Spennende å se fremover :)

Skrevet

jeg er 4. gangs og(som 3.gang) er jeg kjempeoppblåst. Er ca 5-6 uker men det ser ut som om jeg er 5 mnd. Ble oppblåst over natten. Første og andre gang var det ikke synlig mage før 12 uker. Så stor forskjell fra gang til gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...