3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Minsten er 7 uker i morgen og siden han ble født har han vel omtrent bodd på fanget mitt eller i armene mine, eller så har han sovet i lekegrinda ved siden av meg (på dagtid) eller i senga si også rett ved meg (på natta). De siste to dagene har vi lagt ham FØR vi selv legger oss, så nå sitter jeg her i stua uten å ha ham helt ved siden av meg eller på fanget, høre lydene hans osv. Så uvant!! Hehe... Blir rastløs... Kan ikke huske dette fra storebror, men nå var han "flinkere" til å ligge mer for seg selv, og "grodde ikke like fast" i meg som lillebror gjorde. Bare trodde jeg skulle kjenne det befriende, men syns altså dette bare er veldig rart. Tid for seg selv?? Hva er det?? Hehe... Ikke det at det varte så lenge, for storebror hoster fælt i kveld og våkner opp og sutrer litt innimellom, så helt "fri" ble det ikke;)
Gjest Kira06 Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Hehe, jeg hadde det helt likt forrige kvelden (bortsett fra at min er 4,5 mnder). Nyt det sier jeg bare, for man vet jo ikke hvor lenge det varer:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2010 Klarer nok snart å nyte det;) Bare trodde jeg skulle nyte det fra første stund, ettersom jeg har lengtet etter litt fri:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå