Gurine Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #26 Skrevet 28. januar 2010 Tusen takk for god oppmuntring Har hatt en litt tung dag i dag, men er nok bare litt sliten. Er motivert, og håper på å våkne gladere i morgen Dette skal jeg klare for meg selv og for barna!
benki Skrevet 28. januar 2010 #27 Skrevet 28. januar 2010 Bare hyggelig:) Mitt beste tips er å bruke easy life teamet som er rundt deg for alt det er verdt og gå trinnene akkurat slik de er ment.. da kommer du i mål:) Lykke til..
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 28. januar 2010 #28 Skrevet 28. januar 2010 eg vet såååå kos du har det.. eg drive å ska gå på vektklubb, men vurdere någe aent så går litt "raskere" Men middag t ungene som e sunt for meg og e vanskelig. Å lykke til kjære slanker... Vi får det til vis vi bare vil eller hva?? Jeg har satt meg mål på 20kg til sommeren så får vi se... mine venninder mener di må bruke lupe for å se meg da så vi får se! VI KAN KLARE DET! middagstips som mine likte: kjøttdeig løk hermetiske tomater gulerøtter i små biter 1 ts tomat pure Stek kjøttdeig og løk.. oppi me gulerøtter hermetiske tomat pure la små koke mens du koker fullkorns pasta ( jeg foretrekker å steke kjøttdeigen i gryte da slipper jeg å skittne så mye) Til å med min kresne man likte dette! her har du en liten rett jeg liker men ungene mine liker ikke kylling: 1 porsjon: 150gr kylling filet, i biter stekes i panne tilsett løk, paprika, evt mais ha oppi to til tre ss me hermetiske tomater( helst di med tilsatt krydder) 1 ts lett krem fraiche Serveres med natur ris eller fullkorns pasta! D va d eg kom på
cilles Skrevet 28. januar 2010 #29 Skrevet 28. januar 2010 Syns du er kjempeflink, Gurine !! Stå på, dette klarer dere. Når det gjelder barna dine, så er det jo du som er den rette til å vurdere om det er ok å ikke spise det samme som dem, og det er jo bare for en periode. Tror faktisk at det kanskje hadde vært verre om de var eldre.. Tips til gode og enkle middager; * laksefilet m/ris, pasta * fiskekaker, grønnsaker og poteter * tomatsuppe med egg * Lag lasagne og frys ned, ta opp småstykker * Kyllingfilet med grønnsaker og ris/poteter * Pasta bolognaise, også kjempelett å lage stor porsjon og bare tine etter hvert * Fiskegrateng * Pølser og potetstappe * Pannekaker - er jo alltid godt, men kanskje ikke så sunt ;-) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå