Gå til innhold

graviditetstesten .... Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei.

jeg tok en graviditets test i stad, med merket first signal early detection one stepp(langt navn dette her, hehe).

det jeg lurer på da er at jeg har jo selvfølgelig kastet bruksanvisningen.... så jeg lurte på om noen har erfaring med denne...

der er to vinduer å hos meg en strek i begge..

Pleace help!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta et bilde av testen og legg ut så får du nok mange tilbakemeldinger . Men en strek i hvert vindu høres ut som positiv test. Håper det var det du ville ha da :)

Skrevet

Har prøvd lignende! å da betyr det gravid!! SÅ kanskje Gratulerer!!

Skrevet

ååå,, jippii.... tusen tusen takk englefjes....

you made my day,!

håper dette stemmer, tror jeg må kjøpe noen andre i morgen..

bare for sikker hets skyld

Skrevet

Jeg og ei venninne delte en slik en engang:P å hun var gravid og jeg ikke..

Så gratulerer:)!!

Men sjekk med morgenurinen du!!

GRATTIS ME SPIRE!<3

Skrevet

hei hei må fortelle.....

jeg bestemte meg for å kjøpe ny test torsdagsmorgen siden jeg begynte sent på jobb, kunne jeg jo holde meg å gå ned på apoteket...

så våknet kl 7 å måtte såå tisse, men nei har jeg bestemt meg så har jeg bestemt meg.....

går ned å er utenfor aapoteket ca kl 07.40... så tusler litt rundt så ser jeg det at apoteket åpner ikke før kl 9..... shitt... jaja får dra på nautilus å trene litt først... så trente der til 08.55. nå er jeg så tissatrengt at jeg ser gult.... begyte å blø nese blod gjorde jeg å.

kjøpte 2 forskjellige tester.. løøøøper på do....... å jo da. begge er positive....

så... jeg er vist GRAVID... hehe, skal til legen på onsdag å se hva som skjer nå... hehe

Skrevet

Gratulerer :-)

Har selv brukt denne type test, min var myeee svakere enn din og jeg var gravid ;-)

Nå prøver vi på nr. 3 og håper spiren sitter snart.

Lykke til videre! :-)

Skrevet

Gratulerer:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...