Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Altså, mens det fremdeles var barn (ref. 14-åring som er gravid). Hvordan ville du tenkt selv? Alle ville nok blitt sjokkert, men jeg sitter og tenker at jeg i tillegg ville ha følt at jeg hadde feilet noe voldsomt som forelder hvis dette skjedde. Jeg håper jeg har klart å lære jentene mine å "passe på seg selv" til de er gamle nok. Bare en tanke...
Gjest ->>- Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Jeg ville tenkt at abort var å foretrekke. At fjortiser puler er et faktum, likeså at prevensjon ikke er skuddsikkert (pun intended). Det hjelper selvsagt på statistikkene om alle lærer ungene sine hvordan prevensjon fungerer og helst har en roteskuff med ferske kondomer hjemme, som de garantert aldri teller.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 tror nok ikke at foreldrene har feilet! Mange 14 åringen som ruller i høyet;) Det er hvordan man som en mamma/pappa takler dette i ettertid som for meg gir meg en pekepinn om man er en dyktig mor eller ei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå