Gå til innhold

hmmmmm..usikker? hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker når min hvirkelige mens kommer??????????

Når kan jeg begynne å teste om jeg er gravid?..

Vil ikke skade fosteret ved evt, graviditet hvis jeg finner på å ta meg non glass vin eller lignende..:(

Vente til min ikm ??...å om den ikke kommer da teste?

Håper på svar:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er ingen ekspert, men det jeg tror og har lest litt om er at hvis du vet når du hadde din EL så er det ca 11-14 dager etter din mens skal være. Så om du vet om den kan du jo regne deg tilbake. Om ikke vent et par dager og test...

og når det gjelder alkohol hadde jeg holdt meg til ett glass =)

Lykke til!

Skrevet

Jamen jeg har jo sluttet på p-pillen..å har jo ikke ekte eggløsning da?..når kommer lissom første da?....

Høres helt tåpelig ut..men jeg har ikke prøvd dette før:P

Skrevet

Om du nettopp har sluttet på p-pillen kan det ta litt tid før første mens kommer..det er nok vanskelig å si. Når jeg sluttet på pillen, mener jeg å huske at det tok et par mnd før mens kom tilbake, dvs at jeg da ikke hadde EL før ca 14 dager før jeg fikk mensen. Så om jeg hadde vært deg(om du nettopp har sluttet på p-pillen) hadde jeg drøyet over helgen med å ta en test, er den neg vent noen flere dager og prøv igjen, Test slår ikke ut før etter forventet mens..så vanskelig å si i når i ditt tilfelle. Og fortsette med kun et glass vin ;)

Skrevet

Poenget som sagt er jo at "leger" sier at så fort man slutter på pilla pleier EL og TR komme ganske fort da...hadde jo menstruasjonen som vanlig når jeg kutta ut pilla..den kom jo med en gang...

men det er vel bare den.."fake"?

Skrevet

Der er veldig individuelt hvor lang tid det tar før mens kommer etter ppilleslutt. Jeg har en venninne som fikk tr etter en uke men min tr blei ikke noermal før etter et år. Forskjllig fra person til person hvor lang tid det tar.

Hårer du er gravid da:D

Skrevet

Skjønner ikke helt når min "ekte" mens skal komme liksom..selvfølgelig kommer jo menstruasjonen når jeg slutter på pilla, det gjør den jo etter jeg har tatt 21 piller oxo:P

Tviilsomt at jeg er gravid..men vet ikke om jeg skal teste..redd for at hvis jeg skal gå ut en tur at jeg skader det..

vi får se:)...

Du da lisate??..prøvd lenge?

Skrevet

vi har egentlig prøvd i et år men var da ikke sikker på når mens kom tilbake. men nå når syklusen min er blitt normal så er det 1 pp. har IKM i uke 7.

Skrevet

Regner med at min ikm er..ca.. 14 feb...da skulle jeg hatt min neste mens om jeg fortsatt gikk på piller..

Skrevet

Jeg har min 19 feb så det er jo en stund til da. Bruker dere noe hjelpemidler for å finne ut av når EL kommer???

Skrevet

nope..helt ny i dette sjø;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...