LillePersille88 ? Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 "I dag er det 27. januar, og du er på dag 32 av syklusen. Det er 11 dager siden eggløsningen, 16. januar, og 2 dager til en graviditetstest kan være positiv". To (lange) dager til IKM!!! Tenkte jeg skulle teste i morgen tidlig. Har et håp om at den kan bli positiv:) Hatt litt "sommerfugler" i magen, slik som sist. Andre sympt.: Stikking på høyre side, trettere, tisser oftere (allerede?!), murringer, vondt i korsrygg, blodsmak i munnen (aldri kjent før), sulten halvtime etter jeg har spist.. Hei, vent; Hadde jeg ikke noen av disse symptomene sist pp også? Og gangen før der igjen.. Hehe. Flere som har IKM rundt denne tiden? Når har dere evt tenkt å teste?
Blå+Rosa? Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har også to dager til ikm og fikk svakt positiv test i dag
LillePersille88 ? Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2010 Gratulerer!!! Så koselig:) Da blir det oktoberbaby:) Kos deg masse framover:) ...*StjelerLittBabystøv*...
Blå+Rosa? Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Tusen takk! Ja, blir termin 10.10.10 Klarer ikke helt å tro det enda, skal ta en ny test (eller flere) i morgen tidlig bare for å være heeeelt sikker, hehe. Lykke til med testingen, håper du er gravid!
LillePersille88 ? Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2010 Måtte ta flere tester sist jeg også, for å få det inn. Kunne ikke helt forstå det, det er jo litt uvirkelig:) Rart å tenke på at det vokser et nytt liv inni deg:) Takk skal du ha!
Bare meg123 Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Åh,så spennende!!!!!!!! )))))))) Ja det blir to laaaaaaaaange dager! :-/ Men den som venter på noe godt... Jeg har IKM på lørdag....*spent ja* Skal teste lørdagskvelden...Bursdagen til forloveden min,så vi KRYSSER ARMER OG BEIN!!!!!!!!!!!!!!!!! Hadde vært fantastisk å kunne gi han en engel i gave (Jeg jobber lørdagsmorgenen,og da vil jeg ikke teste før jeg kommer hjem. Kjipt å jobbe når jeg har testet positivt,og negativt,for den saks skyld. Har ikke lyst til å jobbe da vettu.Bare glede seg over nyheten. Eller planlegge ny tur til København...:-/ ) Masse lykke til,til deg. Krysser fingrene for deg ))
LillePersille88 ? Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2010 Da har TR meldt sin ankomst, dagen før IKM!!! Gleder meg til hun har dratt, så vi får prøve igjen!! Hadde vært en super bursdagsgave det da!! Krysser det som krysses kan!!
Bare meg123 Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Isj da (( Møkka tanta!!!!!!!!!! Synd hun kom da.Håper det går bedre neste gang Krysser armer og bein Ja det hadde vært en flott gave,men ser dårlig ut her også dessverre... Litt rosa papir idag ettermiddag... ((((((( AAARG! Så da kommer vel tanta imorgen ratt...F... Men som du sier,gleder meg til hun drar,så vi kan begynne på nytt. Vil vel mest sannsynlig la være å teste før i juni måned tenker jeg. Skal til Rhodos,og bilen må fikses,så det flakser noen tusen ut av vinduer de neste månedene. Men du,nok "bli lei seg prat". Håper vi er de heldige snart! )))))))) Stooor lykketil klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå